Αφιερώματα
Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 10:05

Generali: Νέες τάσεις στις ασφαλίσεις υγείας

Το προηγούμενο διάστημα και κοιτάζοντας σταθερά μπροστά, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες τις οποίες αντιμετωπίζουμε, παρουσιάσαμε ένα καινοτόμο μανιφέστο στον κλάδο ασφάλισης το «Generali Caring Insurance Ecosystem».

Το προηγούμενο διάστημα και κοιτάζοντας σταθερά μπροστά, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες τις οποίες αντιμετωπίζουμε, παρουσιάσαμε ένα καινοτόμο μανιφέστο στον κλάδο ασφάλισης το «Generali Caring Insurance Ecosystem».

Πρόκειται για ένα μοντέλο ασφάλισης 360°, όπου:

  • ασφαλιστικά προγράμματα,
  • έξυπνα εργαλεία εξυπηρέτησης,
  • ψηφιακές εφαρμογές και
  • υπηρεσίες, που εκτείνονται πέρα από τον χώρο της ασφάλισης, αλληλοεπιδρούν παρέχοντας μία συνολική λύση που απαντά σε κάθε σύγχρονη ανάγκη.

Βάσει αυτού προχωράμε στην ανανέωση όλων των παρεχόμενων ασφαλιστικών μας λύσεων και των υπηρεσιών, ξεκινώντας από τον κλάδο Υγείας. Τομέας ο οποίος έχει ειδικό ενδιαφέρον, καθώς οι ανάγκες Υγείας του ελληνικού καταναλωτικού κοινού είναι αυξημένες. Το καινοτόμο μοντέλο Health Caring Insurance Ecosystem έχει σχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνεται με τον πληρέστερο τρόπο στις τάσεις της αγοράς, οι οποίες συνδιαμορφώνονται τόσο από το νέο καταναλωτικό κοινό όσο και από τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η νέα γενιά πελατών έχει υψηλότερη ασφαλιστική συνείδηση, αλλά χαμηλότερη αγοραστική δύναμη. Σύμφωνα με έρευνες, το 47% των πελατών αναζητούν προσωποποιημένες λύσεις κατά την αγορά. Η προστασία της υγείας γι’ αυτούς συνδέεται με την πρόληψη κι όχι απλώς με την αντιμετώπιση κάποιας ασθένειας. Χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία ως μέσο για την υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής. Επιθυμούν εξυπηρέτηση 24/7 και πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας. Ακόμη, σύμφωνα με στοιχεία για την ελληνική αγορά, το 35% των δαπανών για την υγειονομική περίθαλψη χρηματοδοτείται απευθείας από τα νοικοκυριά και αποτελεί το τέταρτο μεγαλύτερο ποσοστό στην Ε.Ε.

Βάσει των παραπάνω η Generali συστήνει τη modular λογική στο σχεδιασμό των προγραμμάτων της, ώστε να παρέχει στους πελάτες της προσωποποιημένες λύσεις. Ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να συνθέσει διαφορετικές παροχές αλλά και επίπεδα κάλυψης, για να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα Υγείας απόλυτα προσαρμοσμένο στο ατομικό του προφίλ και τις οικονομικές δυνατότητες. Επίσης, καθιστά τις λύσεις αυτές ακόμη πιο αποδοτικές προσφέροντας ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές (apps), που στόχο έχουν να επιταχύνουν και να διευκολύνουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των αιτημάτων τους σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής τους διαδρομής. Ακολουθώντας τις τάσεις της τεχνολογίας και τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει, η εταιρεία επενδύει σε νέες λογικές, όπως η τηλεματική (telematics). Θέλουμε η ασφάλιση να συνδέεται και με τα ευχάριστα γεγονότα της ζωής του και όχι με την έλευση και κάλυψη ενός κινδύνου. Να ακολουθεί τον πελάτη σε κάθε του βήμα και να παρέχει συνεχώς αξία. Για το λόγο αυτό οι έννοιες της πρόληψης και της προστασίας παίζουν καθοριστικό ρόλο στο οικοσύστημα. Χαρακτηριστικά τους ενσωματώνονται σε διαφορετικά επίπεδα και κατηγορίες καλύψεων.

Μέσω των ψηφιακών εργαλείων και των apps ο πελάτης μπορεί να ενημερώνεται και να λαμβάνει συμβουλές για τη διατήρηση της καλής υγείας και να παρακολουθεί καθημερινά την πορεία της υγείας του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αξία της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης στον κλάδο των υπηρεσιών αναδείχθηκε ακόμη περισσότερο κατά την περίοδο της πανδημίας. Λόγω των συνθηκών η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και οι παροχές υγείας χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας δημιούργησαν νέα δεδομένα. Στην Generali προκειμένου να διευκολύνουμε την πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας, αναπτύσσουμε ψηφιακά εργαλεία και δημιουργούμε συνέργειες με παρόχους τηλεϊατρικής, προσφέροντας τη δυνατότητα τηλεσυνεδριών. Επίσης, ψηφιοποιήσαμε μια σειρά γραφειοκρατικών διαδικασιών. Τώρα, με το πάτημα ενός κουμπιού, ο ασφαλισμένος μπορεί να εξυπηρετηθεί ψηφιακά για έκτακτα και μη έκτακτα περιστατικά μέσω του MyGenerali. Η ψηφιακή πύλη εξυπηρέτησης, μέσα από την οποία ο πελάτης έχει πρόσβαση σε μια σειρά από διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, αποκτώντας ολοκληρωμένη εικόνα της ασφαλιστικής του κάλυψης, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει όπου κι αν βρίσκεται, όποτε τη χρειαστεί.

Όπως τονίζει ο Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager της Generali: «Το επόμενο διάστημα καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε νέα απαιτητικά δεδομένα. Από τη μία πλευρά έχουμε τη διείσδυση της τεχνολογίας, η οποία εν γένει απαιτεί ριζικές μεταρρυθμίσεις στην οργάνωση και τις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού. Από την άλλη, έκτακτα γεγονότα παγκόσμιας κλίμακας, όπως η πανδημία (covid-19), απαιτούν αυξημένα αντανακλαστικά από πλευράς των ασφαλιστικών εταιρειών. Οι εξελίξεις που επιβάλλει η πανδημία σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο, η επιστημονική πρόοδος και οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα δείξουν τα περιθώρια προσαρμοστικότητας του ασφαλιστικού κλάδου παγκοσμίως, ο οποίος παραμένει διαχρονικά σημαντικός αρωγός σε ιστορικές εποχές που σημάδεψαν την ανθρωπότητα. Η Generali έχει αναπτύξει όλους τους απαραίτητους μηχανισμούς και ανταποκρίνεται με επιτυχία στις εκάστοτε συγκυρίες, που απαιτούν ετοιμότητα, προσαρμογή και ευελιξία».

Generali, o δικός σας Lifetime Partner