«Ο κ. Μητσοτάκης και οι συνεργάτες του επιχείρησαν να διαπράξουν μια οικονομική γενοκτονία, κρυπτόμενοι και φυγομαχώντας. Ο νέος πτωχευτικός καταργεί κάθε προστασία της α' κατοικίας, ταυτίζει το φυσικό πρόσωπο με τις εταιρείες, επιταχύνει την ύφεση καθώς πετά κόσμο από την οικονομική διαδικασία, θα αυξήσει την ανεργία», ανέφερε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νότιου Τομέα Β' Αθηνών, Νίκος Παππάς, με αφορμή την πρόταση μομφής που κατέθεσε εχθές η αξιωματική αντιπολίτευση κατά του υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα.
«Ο κ. Μητσοτάκης και οι συνεργάτες του επιχείρησαν να διαπράξουν μια οικονομική γενοκτονία, κρυπτόμενοι και φυγομαχώντας. Ο νέος πτωχευτικός καταργεί κάθε προστασία της α' κατοικίας, ταυτίζει το φυσικό πρόσωπο με τις εταιρείες, επιταχύνει την ύφεση καθώς πετά κόσμο από την οικονομική διαδικασία, θα αυξήσει την ανεργία», ανέφερε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νότιου Τομέα Β' Αθηνών, Νίκος Παππάς, με αφορμή την πρόταση μομφής που κατέθεσε εχθές η αξιωματική αντιπολίτευση κατά του υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα.
Μιλώντας στο Θέμα Radio, επεσήμανε ότι το «κατάπτυστο νομοσχέδιο» βρίσκει απέναντι όλους τους φορείς, πλην των τραπεζών, ενώ τα ΜΜΕ «έχουν απλώσει πέπλο σιωπής γύρω από το θέμα». Χαρακτήρισε τον νέο πτωχευτικό κώδικα «καταλύτη του σχεδίου Πισσαρίδη, που μιλά για επιχειρήσεις «ζόμπι», ενώ επεσήμανε ότι για δεύτερη φορά, η πρώτη ήταν στο Εφετείο, όλη η προοδευτική αντιπολίτευση βρίσκεται σύσσωμη απέναντι στη κυβέρνηση. «Καλούμε τα προοδευτικά κόμματα να καταψηφίσουν τον υπουργό Οικονομικών», σημείωσε.
Κλείνοντας, επέκρινε την αδράνεια Καραμανλή στην αντιμετώπιση των φαινομένων συνωστισμού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χαρακτήρισε τη σύμβαση του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ «ζημιογόνα για το δημόσιο» και ζήτησε να επαναπροκηρυχθεί ο ακυρωμένος από τη Ν.Δ. διαγωνισμός του ΣΥΡΙΖΑ για την προμήθεια 750 λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο οποίος περιλάμβανε το service και τα ανταλλακτικά των οχημάτων για 12 χρόνια.
naftemporiki.gr