Κοινωνία
Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2020 13:02

Κ. Μπακογιάννης: Πρόγραμμα διευκόλυνσης των πολιτών με αδυναμία να μεταβούν στα ΚΕΠ

Ο δήμος Αθηναίων εντάχθηκε και επίσημα σήμερα στο πρόγραμμα myKEPlive, το οποίο διευκολύνει τους πολίτες οι οποίοι δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ. «Είναι πολύ σημαντικό που η πρωτεύουσα της Ελλάδας, ο μεγαλύτερος δήμος της χώρας, που εξυπηρετεί και τον μεγαλύτερο όγκο πολιτών, προσδένεται σε αυτό το άρμα με όλα του τα ΚΕΠ», ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, σε χαιρετισμό που απηύθυνε στη διημερίδα που οργανώνει το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ), με θέμα το ψηφιακό ΚΕΠ.

Ο δήμος Αθηναίων εντάχθηκε και επίσημα σήμερα στο πρόγραμμα myKEPlive, το οποίο διευκολύνει τους πολίτες οι οποίοι δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ. «Είναι πολύ σημαντικό που η πρωτεύουσα της Ελλάδας, ο μεγαλύτερος δήμος της χώρας, που εξυπηρετεί και τον μεγαλύτερο όγκο πολιτών, προσδένεται σε αυτό το άρμα με όλα του τα ΚΕΠ», ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, σε χαιρετισμό που απηύθυνε στη διημερίδα που οργανώνει το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ), με θέμα το ψηφιακό ΚΕΠ.

Tο myKEPlive είναι πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματος, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις. «Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε ακόμη ένα εργαλείο στον πολίτη, ακόμη μία επιλογή να εξυπηρετηθεί αποτελεσματικά, άμεσα και γρήγορα. Χωρίς καμία φυσική επαφή με τις υπηρεσίες και χωρίς γραφειοκρατία», πρόσθεσε ο κ. Μπακογιάννης.

Είπε ακόμη ότι στο τρέχον έτος η Αθήνα έχει κάνει αρκετά βήματα προς την κατεύθυνση της αποτελεσματικότερης εξυπηρέτησης των πολιτών χωρίς γραφειοκρατία και χωρίς να χρειάζεται να προσέλθουν στις υπηρεσίες, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται μια σειρά έργων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δήμου.

Ανέφερε ακόμη ότι έχουν προγραμματιστεί 6.500 ραντεβού στις τρεις εβδομάδες λειτουργίας της νέας πλατφόρμας, μέσω της οποίας προγραμματίζεις την ώρα και την ημέρα προσέλευσης στον δήμο για περίπου 300 διαδικασίες. Ο δήμαρχος Αθηναίων αναφέρθηκε επίσης στο ψηφιακό αποθετήριο του πολίτη και της επιχείρησης, που έχει αναπτυχθεί σε πλατφόρμα, μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αιτηθούν κάνοντας χρήση των κωδικών στο taxisnet για 39 πιστοποιητικά και άλλες διοικητικές πράξεις.

Το πιστοποιητικό ή το διοικητικό έγγραφο, αφού υπογραφεί από την αρμόδια υπηρεσία, αποθηκεύεται στον προσωπικό λογαριασμό του χρήστη στην πλατφόρμα, ώστε να είναι διαθέσιμο όποτε το επιθυμεί. Στην εν λόγω πλατφόρμα, έχουν εγγραφεί μέχρι στιγμής σχεδόν 50.000 χρήστες και έχουν εξυπηρετηθεί ήδη 27.000 αιτήσεις, ανέφερε ο κ. Μπακογιάννης.

Πηγές: ΑΜΠΕ