Κοινωνία
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020 17:07

Νέα ενημερωτική καμπάνια Covid-19 μέσω των τηλεοπτικών σταθμών

Καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον Covid-19 ξεκινάει από τον επόμενο μήνα η κυβέρνηση, εν όψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον Covid-19 ξεκινάει από τον επόμενο μήνα η κυβέρνηση, εν όψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Αυτό ανακοίνωσε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό, κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, μιλώντας στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας.

Ο κ. Πέτσας, αναφερόμενος στη σχετική διάταξη/πρόβλεψη που υπάρχει στο νομοσχέδιο για την υλοποίηση σχετικής ενημερωτικής εκστρατείας, είπε ότι από τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει σε μια νεά καμπάνια ενημέρωσης, όπως το «Μένουμε Σπίτι», όπου θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς. Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμυρίων ευρώ, συν ΦΠΑ.

Όπως εξήγησε, θα είναι μια καμπάνια που, όπως και στην πρώτη φάση, απέδειξε πόσο ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές.

Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης «γιατί δεν προχωράει με τη μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα τα πανελληνίας εμβέλεια κανάλια να προβάλουν», εξήγησε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα», αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως προς την αποτελεσματικότητά τους. Και έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.

Ο υφυπουργός ανέφερε πως για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και για τον τρόπο που θα γίνει ο καταμερισμός της, λέγοντας πως «έχουμε και κατευθυντήριες οδηγίες που μας έχουν δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή», ενώ κατέθεσε τα σχετικά έγγραφα στα πρακτικά της Επιτροπής. Υπογράμμισε πως «η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα, και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων».

Αναφορικά με την έκπτωση στη διαφήμιση, ο κ. Πέτσας είπε πως θα συμβάλει στην αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης και προσέθεσε ότι, όπως επισήμαναν το πρωί στην ακρόαση της Επιτροπής οι φορείς, αυτό δεν θα κοστίσει τελικά ούτε ένα ευρώ στο κράτος, γιατί θα υπάρξει αύξηση της κατανάλωσης που θα αναπληρώσει αυτή την έκπτωση.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αναφερόμενος στις διατάξεις του νομοσχέδιου για τους πληγέντες από τον «Ιανό», τόνισε ότι ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί βρέθηκαν αμέσως στις περιοχές, ότι προχωράει γρήγορα η καταγραφή των ζημιών και πως άμεσα η κυβέρνηση έφερε τα μέτρα της οικονομικής στήριξης των πληγέντων.

Πηγή: ΑΜΠΕ