Την αίθουσα της ολομέλειας στη Γαλλική Εθνοσυνέλευση κοσμεί και πάλι ο συγκλονιστικός πίνακας του Ραφαήλ η «Σχολή των Αθηνών», με τον οποίο ο κορυφαίος ζωγράφος αποτίνει φόρο τιμής στους μεγαλύτερους στοχαστές της αρχαιότητας.
Την αίθουσα της ολομέλειας στη Γαλλική Εθνοσυνέλευση κοσμεί και πάλι ο συγκλονιστικός πίνακας του Ραφαήλ η «Σχολή των Αθηνών», με τον οποίο ο κορυφαίος ζωγράφος αποτίνει φόρο τιμής στους μεγαλύτερους στοχαστές της αρχαιότητας.
Οι Γάλλοι βουλευτές θα συνεδριάζουν εφεξής υπό τα βλέμματα των μεγάλων διανοητών που σημάδεψαν τον ρου της Ιστορίας μετά την αποκατάσταση του αντιγράφου σε ταπισερί της νωπογραφίας του Ραφαήλ, ύψους 4 μ. και μήκους 9 μ..
Ο Ιταλός καλλιτέχνης της Αναγεννησιακής Τέχνης, Ραφαήλ, που, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα πέθανε από μια ασθένεια «τύπου κορωνοϊού», απεικονίζεται στο αριστούργημα αυτό, που δημιούργησε μεταξύ των ετών 1510 και 1511 για τη διακόσμηση του Αποστολικού Παλατιού του Βατικανού.
Όμως ο στόχος του ήταν να αποτίσει φόρο τιμής στους φιλοσόφους της Αρχαιότητας και της Αναγέννησης που προσπάθησαν στο έργο τους να καταλάβουν τις αρχέγονες αιτίες του κάθε προβλήματος που αντιμετώπιζαν κατά το «γνώσης των πρώτων αιτιών» και πράγματι ο Αριστοτέλης φαίνεται να είναι το κεντρικό πρόσωπο στη νωπογραφία.