Κοινωνία
Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 14:23

Δήμος Αθηναίων: Νέα e-πλατφόρμα για ραντεβού των πολιτών με τις υπηρεσίες του

Έναν νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών εγκαινιάζει ο δήμος Αθηναίων, στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Έναν νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών εγκαινιάζει ο δήμος Αθηναίων, στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Συγκεκριμένα, από σήμερα, οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του δήμου για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους και δεν είναι σε θέση να το κάνουν εξ αποστάσεως με την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://eservices.cityofathens.gr/), θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους για 298 διαφορετικές διαδικασίες αρμοδιότητας του δήμου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevou.cityofathens.gr/  

Ο ενδιαφερόμενος, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα μπορεί, επίσης, να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στον δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού κι ο επαναπροσδιορισμός του.

Στην ψηφιακή πλατφόρμα για τα ραντεβού έχει ενσωματωθεί ειδικός μηχανισμός ώστε να είναι φιλική και προσβάσιμη σε όλους, με σεβασμό στο δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία για ισότιμη συμμετοχή παντού.

Με στόχο, μάλιστα, τη διαρκή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του δήμου, μετά το ραντεβού, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν, επίσης ηλεκτρονικά, την ποιότητα και το βαθμό εξυπηρέτησής τους.

Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες, καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του Δήμου στο 1595.

Στόχος είναι να μπει τέλος στην αναμονή σε «ουρές», έτσι ώστε να κερδίζουν χρόνο, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται ο συνωστισμός, τόσο για τους πολίτες, όσο και για τους εργαζόμενους στον δήμο, ειδικά αυτή την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.

«Κατά τη διάρκεια της καραντίνας καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία μεγάλη, ψηφιακή προίκα για όλους τους πολίτες που ταλαιπωρούνταν στις ουρές και τη γραφειοκρατία. Όχι μόνο δεν σταματάμε την προσπάθεια, αλλά την εντείνουμε για να καταλήξουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Να μπορούν όλοι να εξυπηρετούνται άμεσα, αποτελεσματικά και, σε αυτήν την περίοδο, με ασφάλεια. Δημιουργούμε ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών που επιτέλους φέρνει τον δήμο δίπλα στον πολίτη, κοντά του. Όχι απέναντί του» αναφέρει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.