Τρία άμεσα μέτρα και τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, με στόχο να αυξηθούν τα δρομολόγια, αλλά και να αντιμετωπιστούν χρόνιες παθογένειες, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μετά τη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Τρία άμεσα μέτρα και τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, με στόχο να αυξηθούν τα δρομολόγια, αλλά και να αντιμετωπιστούν χρόνιες παθογένειες, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μετά τη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη συμμετείχαν επίσης ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Νίκος Σταθόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ κ. Γιάννης Γκόλιας, ο Διευθύνων Σύμβουλος ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος. Ο πρόεδρος της ΟΣΥ κ. Βασίλης Ξυπολυτάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Στέφανος Αγιάσογλου, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ κ. Χάρης Δαμασκός και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Νίκος Χαιρέτας.
Ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ειδικότερα τις εξής τρεις άμεσες ενέργειες:
Προανήγγειλε επίσης, τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες, που θα ενταχθούν στο κυβερνητικό σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης:
«Οι στόχοι που θέσαμε είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι: Περισσότερο προσωπικό. Περισσότερα και καλύτερα οχήματα. Καλύτερες υπηρεσίες στον πολίτη», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Επισήμανε ότι άμεσα θα γίνει πιο ανθρώπινη η κατάσταση και μεσοπρόθεσμα θα αποκτήσουμε τις αστικές συγκοινωνίες που πραγματικά αξίζουν στους πολίτες, ενώ ευχαρίστησε για άλλη μία φορά τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την καθημερινή τους προσπάθεια.
«Η βούληση της Κυβέρνησης, από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε την ευθύνη της διακυβέρνησης του τόπου, ήταν και παραμένει η στήριξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και η βελτίωση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών. Αυτή η προτεραιότητα γίνεται ακόμα πιο επείγουσα αν λάβει κανείς υπόψη την πραγματικότητα του κορονοϊού», επισήμανε κατά την επίσκεψή του ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε όλους τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ενώ ζήτησε και τη βοήθειά τους για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού σε μια δύσκολη συγκυρία. Όπως ανέφερε, «γνωρίζω ότι και αυτοί καταβάλλουν πολύ μεγάλες προσπάθειες, έτσι ώστε η πόλη να λειτουργεί, αν μη τι άλλο, με ρυθμούς οι οποίοι να είναι αποδεκτοί. Να ζητήσω, όμως, και τη συνεργασία τους, διότι αυτή τη στιγμή κάνουμε αυτό το οποίο μας αναλογεί, που είναι να προχωρήσουμε πολύ γρήγορα σε προσλήψεις νέου προσωπικού, κάτι το οποίο αποτελούσε πάγιο αίτημα όλων των σωματείων εργαζομένων. Πρέπει και αυτοί όμως να μας βοηθήσουν -και να βοηθήσουν συνολικά- το επιβατικό κοινό».
Παράλληλα υπενθύμισε την υποχρεωτική χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
«Είναι απολύτως αυτονόητο ότι με τη χρήση της προστατεύουμε τους εαυτούς μας ειδικά σε ένα Μέσο Μαζικής Μεταφοράς. Είναι το ελάχιστο το οποίο μπορούμε να κάνουμε. Και βέβαια υπάρχουν πάντα σχεδιασμοί από το Υπουργείο, αλλά και από τις διοικήσεις των εταιρειών, σε περίπτωση που χρειαστεί τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο να παρθούν επιπρόσθετα μέτρα, ανάλογα και με την πορεία του κορονοϊού, αυτά να ληφθούν, ώστε να διαφυλάξουμε αυτό το οποίο έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής. Να προστατεύσουμε με μεγάλη αποτελεσματικότητα τη δημόσια υγεία, την υγεία όλων των συμπολιτών μας, την υγεία αυτών που είναι εξαρτημένοι -για τις καθημερινές τους μετακινήσεις- από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», πρόσθεσε.
naftemporiki.gr