Ένα εστιατόριο στη βορειοανατολική ακτή της Ισπανίας πρωτοπορεί, προσφέροντας μια γαστρονομική εμπειρία που επιτρέπει στους πελάτες να ελαχιστοποιούν τις προσωπικές επαφές με το προσωπικό, στη σκιά της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ένα εστιατόριο στη βορειοανατολική ακτή της Ισπανίας πρωτοπορεί, προσφέροντας μια γαστρονομική εμπειρία που επιτρέπει στους πελάτες να ελαχιστοποιούν τις προσωπικές επαφές με το προσωπικό, στη σκιά της πανδημίας του κορωνοϊού.
Οι πελάτες του Funky Pizza, στο Palafrugell της Κόστα Μπράβα, μπορούν να περιηγηθούν στο μενού, να παραγγείλουν και να πληρώσουν από το κινητό τους τηλέφωνο μέσω της εφαρμογής «Funky Pay».
Σύμφωνα με το Reuters, αυτή είναι η πρώτη φορά που μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή ενσωματώνεται στο σύστημα παραγγελιών ενός εστιατορίου στην Ισπανία, για τους πελάτες που βρίσκονται στο κατάστημα.
Η μόνη επαφή των πελατών με το προσωπικό, είναι όταν ένας εργαζόμενος φέρνει την παραγγελία στο τραπέζι.
«Μέσω αυτού του συστήματος προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε τη φυσική απόσταση με τους πελάτες μας, κάτι που αναζητούν οι άνθρωποι κατά τη διάρκεια της πανδημίας», δήλωσε ο ιδιοκτήτης εστιατορίου, Κάρλος Μάνιχ.
Το προσωπικό διαχειρίζεται τις παραγγελίες από οθόνες πίσω από το μπαρ.
Το εστιατόριο κλήθηκε να προσαρμοστεί στους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης, υπενθυμίζοντας στους πελάτες ότι πρέπει να φορούν μάσκες προσώπου ανά πάσα στιγμή, εκτός από όταν βρίσκονται στα τραπέζια τους.
«Η εφαρμογή είναι πολύ φιλική προς το χρήστη... Και μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την παραγγελία σας και να βλέπετε πότε είναι στην κουζίνα ή πότε θα φτάσει», δήλωσε η 26χρονη Κλαούντια Μεδίνα, η οποία επισκέφθηκε το εστιατόριο.
Πάντως, ορισμένοι πελάτες εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους. «Νομίζω ότι χάνουμε την επαφή με τον σερβιτόρο, για παράδειγμα όταν παραγγείλεις, δεν μπορείς να ζητήσεις κάτι διαφορετικό» δήλωσε ο 26χρονος Χαβιέ Κομάς.
Με πληροφορίες από Reuters