Απόψεις
Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 13:12

Ποιος φόβος ακριβώς;

Συνεχίζει να είναι μειωμένος ο αριθμός των επισκέψεων των Θεσσαλονικέων στην αγορά και τα εμπορικά καταστήματα σε σχέση με την προ της πανδημίας του κορωνοϊού περίοδο, σύμφωνα με τη νεότερη έρευνα της Palmos Analysis για λογαριασμό του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου της πόλης (ΕΒΕΘ), ωστόσο το ποσοστό αυτό -συγκεκριμένα 58%, δηλαδή οι έξι στους δέκαείναι μειωμένο σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό που καταγράφηκε στις αρχές Ιουνίου (66%), γράφει η Βάσω Βεγίρη.

Από την έντυπη έκδοση

Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]  

Συνεχίζει να είναι μειωμένος ο αριθμός των επισκέψεων των Θεσσαλονικέων στην αγορά και τα εμπορικά καταστήματα σε σχέση με την προ της πανδημίας του κορωνοϊού περίοδο, σύμφωνα με τη νεότερη έρευνα της Palmos Analysis για λογαριασμό του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου της πόλης (ΕΒΕΘ), ωστόσο το ποσοστό αυτό -συγκεκριμένα 58%, δηλαδή οι έξι στους δέκαείναι μειωμένο σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό που καταγράφηκε στις αρχές Ιουνίου (66%).

Οι περισσότεροι εξ αυτών δηλώνουν μάλιστα ότι κύρια αιτία που δεν πηγαίνουν στα καταστήματα είναι ο φόβος για την υγεία τους και σε μικρότερο βαθμό οι οικονομικοί λόγοι, όπως η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος (15%) και ο φόβος/επιφύλαξη για την εξέλιξη των οικονομικών τους στο μέλλον (15%), ενώ το 29% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει αυξήσει τις αγορές του μέσω του διαδικτύου σε σχέση με την προ της πανδημίας περίοδο.

Οι περισσότεροι καταναλωτές επίσης θεωρούν ικανοποιητική την εφαρμογή των μέτρων προστασίας από τα εμπορικά καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, ενώ αντιθέτως δηλώνουν μη ικανοποιημένοι από την εφαρμογή τους από τα καφέ - μπαρ και τις επιχειρήσεις εστίασης.

Μακάρι και τα επιδημιολογικά δεδομένα να επιβεβαίωναν τον παραπάνω φόβο, αλλά δυστυχώς στην πράξη η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται σε «πρωταγωνίστρια» του νέου κύματος της πανδημίας του Covid-19 και όσο κακή εφαρμογή και να έχουν τα μέτρα από τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, άλλο τόσο το μπάχαλο και τις εστίες υπερμετάδοσης τα δημιουργούν πολύ συχνά οι ίδιοι οι πελάτες...