Πολιτική
Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2007 15:15

Ντόρα Μπακογιάννη: Συνεχίζουμε με ακόμη μεγαλύτερη δυναμική

Τα θέματα εξωτερικής πολιτικής δεν σταματάνε ούτε λεπτό, συνεχίζουμε με ακόμη μεγαλύτερη δυναμική και αποτελεσματικότητα, δήλωσε η υπουργός Εξωτερικών μετά τη συνεργασία που είχε με τον πρωθυπουργό, από κοινού με τους υφυπουργούς Γιάννη Βαληνάκη, Θόδωρο Κασσίμη και Πέτρο Δούκα. Όπως είπε η κ. Ντόρα Μπακογιάννη, «μεθαύριο φεύγουμε για τη Νέα Υόρκη, για τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, για τη μεγάλη Διάσκεψη για το Περιβάλλον, η οποία θα γίνει εκεί. Με το ίδιο κέφι και την ίδια αποφασιστικότητα συνεχίζουμε».