Έχουν περάσει σχεδόν 30 χρόνια από τότε που το πιο αναγνωρίσιμο εκτός δρόμου όχημα στον κόσμο εφοδιάστηκε για τελευταία φορά με έναν V8 κινητήρα. Το 1981, το Jeep® CJ φιλοξενούσε έναν 5λιτρο V8 απόδοσης 125 ίππων και 220 “λιμπρόποδων” (298Nm) ροπής. Οι φίλοι της Jeep τα τελευταία χρόνια ζητήσουν επιτακτικά την αναβίωση αυτής της ιδέας και το νέο Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept αποτελεί την ένδειξη ότι η επιθυμία τους ίσως σύντομα να γίνει πραγματικότητα.
Έχουν περάσει σχεδόν 30 χρόνια από τότε που το πιο αναγνωρίσιμο εκτός δρόμου όχημα στον κόσμο εφοδιάστηκε για τελευταία φορά με έναν V8 κινητήρα. Το 1981, το Jeep® CJ φιλοξενούσε έναν 5λιτρο V8 απόδοσης 125 ίππων και 220 “λιμπρόποδων” (298Nm) ροπής. Οι φίλοι της Jeep τα τελευταία χρόνια ζητήσουν επιτακτικά την αναβίωση αυτής της ιδέας και το νέο Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept αποτελεί την ένδειξη ότι η επιθυμία τους ίσως σύντομα να γίνει πραγματικότητα.
Η θρυλική μάρκα παρουσιάζει το Wrangler Rubicon 392 Concept, όπου κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας V8 6,4 λίτρων (392 κυβικές ίντσες) με απόδοση 450 ίππους και 450 “λιμπρόποδα” (610Nm) ροπής. Η ισχύς του συνόλου επιτρέπει η νέα έκδοση του Wrangler να επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα το μοντέλο εφοδιάζεται με άξονες Dana 44, κιβώτιο με σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, διαφορικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα, αλλά και κιτ αύξησης της απόστασης από το έδαφος της Mopar. Το στιβαρό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων σε συνδυασμό με τα παραπάνω στοιχεία συνθέτουν ένα Jeep Wrangler με κορυφαίες επιδόσεις σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.
«Οι φίλοι της Jeep ζητούσαν ένα V8 Wrangler και το νέο Wrangler Rubicon 392 Concept αποδεικνύει ότι μπορούμε να κάνουμε την επιθυμία τους πραγματικότητα.», δήλωσε ο κ. Jim Morrison, Επικεφαλής της Jeep για τη Β. Αμερική. «Από το νέο Wrangler EcoDiesel και το Gladiator, μέχρι το αναμενόμενο Plug-in Hybrid Wrangler 4xe, η Jeep ξεκάθαρα ακούει τις επιθυμίες των πελατών της. Ανυπομονούμε να δούμε τις αντιδράσεις για το νέο Rubicon 392 Concept, ένα όχημα που προσφέρει οδηγική απόλαυση σε κάθε είδους διαδρομή.»
Για τη φιλοξενία του V8 κινητήρα των 6,4 λίτρων και του ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, το Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept εφοδιάστηκε με αναβαθμισμένες βάσεις μηχανής, αλλά και ένα τροποποιημένο πλαίσιο. Παράλληλα στις αναρτήσεις χρησιμοποιήθηκαν αλουμινένια αμορτισέρ της Fox, ενώ το σύστημα εξαγωγής απέκτησε δύο απολήξεις και ενεργές βαλβίδες που αλλάζουν το ήχο του κινητήρα, εφόσον το επιλέξει ο οδηγός.
Οι άξονες 3ης γενιάς Dana 44, τα διαφορικά εμπρός και πίσω με ηλεκτρονικό κλείδωμα, τα εκτός δρόμου ελαστικά που είναι τοποθετημένα στους ειδικούς τροχούς των 17 ιντσών ώστε να τα συγκρατούν ακόμα και με ιδιαίτερα χαμηλές πιέσεις και η αυξημένη απόσταση κατά 5 εκατοστά δεν αφήνουν αμφιβολίες για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου. Όλα τα παραπάνω συμπληρώνει ιδανικά το νέο ενισχυμένο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Έχοντας κατακτήσει τη διάκριση Trail Rated, το Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept έχει τη δυνατότητα να ξεπερνά υδάτινα κολλήματα βάθους 94εκ. ενώ εντυπωσιακές είναι και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (51,6ο, 29,5ο, 40,1ο).
Τα εντυπωσιακά μηχανολογικά στοιχεία του Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept, συνοδεύονται από αντίστοιχα εντυπωσιακά στοιχεία στην εμφάνιση, όπως τα εκτός δρόμου αξεσουάρ της Mopar, το «φουσκομένο» καπό και βέβαια τα Red Rock δερμάτινα καθίσματα με τις χρυσές ραφές.