Την αναφορά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη περί ΣΔΙΤ στα εγκαίνια των νέων σταθμών του μετρό σχολιάζουν με κοινή τους δήλωση ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος, και ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης.
Την αναφορά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη περί ΣΔΙΤ στα εγκαίνια των νέων σταθμών του μετρό σχολιάζουν με κοινή τους δήλωση ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος, και ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης.
«Δεν μπορούμε να φαντασθούμε τί άλλο μπορεί να επινοήσει ο αδηφάγος επιτελικός νους, για άμεση ή έμμεση ιδιωτικοποίηση, πέραν αυτών που εξήγγειλαν ήδη για εμπλοκή ιδιωτών στην Διαχείριση του μετρό Θεσσαλονίκης» σημειώνουν και συνεχίζουν ζητώντας μια παραίνεση, όπως λένε, «σταματήστε το νεοφιλελεύθερο κατήφορο των ιδιωτικοποιήσεων».
Για τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ «ο κ. Μητσοτάκης, παρότι αναγνώρισε τη συμβολή όσων συνετέλεσαν στο να γίνει πραγματικότητα το έργο, επιχείρησε -μέσω του καλολαδωμένου οργουελικού μηχανισμού- να το εντάξει στο προπαγανδιστικό σύνθημα: Το είπαμε, το κάναμε. Ως προς το τί είπαν προεκλογικά και τί κάνουν μετεκλογικά, θα το κρίνει ο κόσμος, όπως και το αν η δική τους πινελιά στο έργο μπορεί να αποκρύψει τον όγκο της συμβολής της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό».
Και συνεχίζουν λέγοντας πως «ο αρμόδιος υπουργός προσπάθησε να κρύψει πίσω απ’ την θεωρία των μουσαμάδων τις δικές του ευθύνες για το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη ή η Πάτρα δεν θα έχουν την χαρά να δουν σύντομα τα εγκαίνια παρόμοιων έργων και οι πολίτες της Αθήνας την έναρξη της κατασκευής της γραμμής 4, διότι η κυβέρνηση για τους γνωστούς λόγους δεν συνέχισε τα έργα που βρήκε σε εξέλιξη. Αν προχωρούσαμε τη συζήτηση στο πνεύμα του κ. Καραμανλή, θα του υπενθυμίζαμε σε ποια κατάσταση βρήκε το τελματωμένο έργο του Μετρό Πειραιά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με κύρια προβλήματα: την χρηματοδότηση αφού μόνο για ΦΠΑ χρωστούσαν 12 εκ. €, την μη ύπαρξη εγκεκριμένων μελετών για τον ανασχεδιασμό του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ, η κατασκευή του οποίου μετέθετε σημαντικά την ολοκλήρωση του έργου, την μη ύπαρξη περιβαλλοντικής αδειοδότησης για την αποκομιδή των προϊόντων εκσκαφής από το σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, χωρίς την οποία δεν θα ήταν εφικτή η τμηματική παράδοση των 3 πρώτων σταθμών και τέλος χωρίς υλοποιήσιμο χρονοδιάγραμμα».
Τέλος, για τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι νέοι σταθμοί του μετρό αποτελούν «μία κατάκτηση για το λαό των εργατικών συνοικιών της δυτικής Αθήνας και του Πειραιά και αξίζουν πολλά ευχαριστώ σε όσους συνέβαλαν διαχρονικά στην υλοποίηση του έργου».
Υποστηρίζουν όμως ότι για το ΣΥΡΙΖΑ απόλυτη προτεραιότητα τώρα, αποτελούν τα εξής: