Για φιέστα της έναρξης των κατεδαφίσεων στο Ελληνικό με την παρουσία του κ. Μητσοτάκη, κάνει λόγο η αναπληρώτρια Τομεάρχης Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ, Πέτη Πέρκα.
Για φιέστα της έναρξης των κατεδαφίσεων στο Ελληνικό με την παρουσία του κ. Μητσοτάκη, κάνει λόγο η αναπληρώτρια Τομεάρχης Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ, Πέτη Πέρκα.
Ακολουθώντας το πνεύμα της ανακοίνωσης του ΣΥΡΙΖΑ που κάνει λόγο για επικοινωνιακό σόου, η κ. Πέρκα σχολιάζει την τελετή έναρξης των εργασιών στο Ελληνικό λέγοντας πως «για το Ελληνικό τα κόμματα που κυβέρνησαν μέχρι το 2015 μόνο να απολογηθούν μπορούν».
Ολόκληρη η δήλωσή της έχει ως εξής:
«Πέρασε ήδη ένας χρόνος από τις προεκλογικές δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη ότι θα ξεμπλοκάρει την επένδυση του ελληνικού σε 7 ημέρες. Τελικά οι 7 ημέρες έγιναν ένας χρόνος και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η οικονομική συναλλαγή της επένδυσης.
Ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε σήμερα ότι επί 19 χρόνια ο χώρος ήταν εγκαταλελειμμένος. Αυτό που δεν είπε είναι ότι για την κατάσταση αυτή ευθύνονται η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που επί τόσα χρόνια κυβερνούσαν αυτή τη χώρα. Ειδικά για αυτό το έργο αυτοί που κυβέρνησαν την χώρα μέχρι το 2015 μόνο να απολογηθούν μπορούν. Γιατί «φρόντισαν» να μην υπάρχουν δασικοί χάρτες, οριοθετημένοι αρχαιολογικοί χώροι και αιγιαλοί και κυρίως κτηματολόγιο, με 69 φορείς δημόσιου και ιδιωτικού χαρακτήρα, οι οποίοι έπρεπε να έχουν αποχωρήσει από το 2012 και δεν είχε γίνει καμία προετοιμασία για την απομάκρυνση τους. Ομνύοντας στις επενδύσεις την ίδια στιγμή τις υπονομεύουν βάζοντας τες να εξελιχθούν σε θολό τοπίο χωρίς εργαλεία, χωρίς κανόνες, χωρίς ασφάλεια δικαίου.
Δήλωσε επίσης ο κ. Μητσοτάκης ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ κληρονόμησε από το παρελθόν νομικές και γραφειοκρατικές αγκυλώσεις. Να θυμίσουμε στον κ. Μητσοτάκη ότι τo μόνο που παρέλαβε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2015 ήταν μια σύμβαση που υπογράφτηκε άρον-άρον παραμονές εκλογών χωρίς καν σωστό τοπογραφικό διάγραμμα. Τη σύμβαση αυτή η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την βελτίωσε σε αρκετά σημεία, ωφελεία του δημοσίου, με την τροποποιητική σύμβαση και αντιμετώπισε με επιτυχία όλα τα εμπόδια που οφείλονταν στην ηθελημένη αβλεψία των κυβερνήσεων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Να θυμίσουμε επίσης, ότι η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή που προχώρησε το έργο από το μηδέν, ολοκλήρωσε σχεδόν το σύνολο των αναβλητικών αιρέσεων της σύμβασης, και παρέδωσε το έργο το Ιούλιο του 2019 με μικρές εκκρεμότητες, όπως την ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισμού για το καζίνο. Τονίζουμε ότι οι περιβόητες ΚΥΑ είχαν ήδη δρομολογηθεί στο πλαίσιο του Κεντρικού Συμβούλιου Διοίκησης για την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας και είχαν ξεκινήσει οι προπαρασκευαστικές ενέργειες για να παραχθεί η σχετική πράξη διανομής μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου- ΤΑΙΠΕΔ αφενός και Επενδυτή αφετέρου.
Σχετικά με τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη ως προς την χρήση του δημόσιου χώρου και την προσβασιμότητα του από όλους τους κατοίκους. Τονίζουμε ότι αυτό επιτεύχθηκε με την τροποποιητική σύμβαση του 2016 από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Πετύχαμε να αυξήσουμε το μητροπολιτικό πάρκο και τους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους. Ο επενδυτής οφείλει να προχωρήσει στη δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου, ανοικτού τόσο προς τους όμορους δήμους όσο και προς τη θάλασσα, όχι όπως προβλεπόταν με το εγκεκριμένο masterplan το 2014, σαν μια εσωτερική αυλή ενός περίκλειστου χώρου από μπετό, χωρίς πρόσβαση. Με την τροποποιητική σύμβαση διαμορφώνεται ένας μεγάλος πράσινος χώρος που θα είναι κοινόχρηστος και ανοικτός. Εξασφαλίσαμε επομένως ότι το πάρκο αυτό θα είναι εύκολα προσβάσιμο στο κοινό, χωρίς περιορισμούς στην κίνηση των πολιτών. Διασφαλίζεται η ανεμπόδιστη κοινή χρήση του αιγιαλού και της παραλίας και της εύκολης πρόσβασης. Διευρύνεται επομένως το ελεύθερο μέτωπο της παράκτιας ζώνης και εξασφαλίστηκε η ελεύθερη πρόσβαση στην ακτή σε όλο το μήκος και διατηρείται το 1/3 αδόμητο και χωρίς χρήσεις εμπορίου και αναψυχής. Το σύνολο της ακτής έχει ελεύθερη πρόσβαση και το 1/3 της ακτής είναι αδόμητο, χωρίς κτήρια. Με την τροποποιητική επίσης πετύχαμε Α. Αύξηση του πράσινου ώστε να ισορροπήσει το περιβαλλοντικό ισοζύγιο β. Άνοιγμα του πράσινου χώρου προς τη θάλασσα δηλαδή προς τη Γλυφάδα, Αλίμα, Ελληνικό Γ. Σύνδεση με μέσα σταθερής τροχιάς με ποδηλατοδρόμους και με πεζόδρομους Δ. Μείωση δόμησης. Επίσης κερδίσαμε 1,5 δις περισσότερες επενδύσεις, όχι στο τίμημα δεδομένου ότι θα πηγαίνει απευθείας στην αποπληρωμή του χρέους αλλά σε έργα υποδομής, τα οποία τα αναλαμβάνει ο επενδυτής και πολλά άλλα προς όφελος του δημοσίου».
naftemporiki.gr