Αφιερώματα
Τρίτη, 23 Ιουνίου 2020 10:15
Το Sales Promotion Center καινοτομεί, φέρνοντας στην Ελλάδα τη μοναδική εφαρμογή Detail Online, που λειτουργεί ήδη σε 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, προσφέροντας συνεχή και ολοκληρωμένο έλεγχο της παρουσίας των προϊόντων σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, εντοπίζοντας τις χαμένες ευκαιρίες πώλησης στο e-commerce.
Το Sales Promotion Center καινοτομεί, φέρνοντας στην Ελλάδα τη μοναδική εφαρμογή Detail Online, που λειτουργεί ήδη σε 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, προσφέροντας συνεχή και ολοκληρωμένο έλεγχο της παρουσίας των προϊόντων σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, εντοπίζοντας τις χαμένες ευκαιρίες πώλησης στο e-commerce.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται ραγδαία και αλλάζει διαρκώς τις αγοραστικές συνήθειες.
Μεγάλο ποσοστό των shoppers κάνουν έρευνα αγοράς στα ηλεκτρονικά καταστήματα ακόμα και όταν βρίσκονται μέσα σε φυσικά καταστήματα!
Συγχρόνως τα ratings και τα reviews μπορούν να επηρεάσουν καθοριστικά την τελική επιλογή αγοράς του καταναλωτή.
Την ίδια στιγμή, παγκόσμιες έρευνες δείχνουν ότι το 20%-40% των προϊόντων στα e-shops δεν εμφανίζεται στα ηλεκτρονικά ράφια!
Τα προϊόντα υπάρχουν σε όλο το διαδίκτυο μέσω των online retailers!
- Εμφανίζονται όμως στις αναζητήσεις των online shoppers;
- Παρουσιάζονται σωστά τα χαρακτηριστικά τους;
- Έχουν υψηλά reviews και ratings ή όχι; Και γιατί;
- Υπάρχει stock στα ηλεκτρονικά ράφια;
Μέσω της έξυπνης εφαρμογής Detail Online και πάντα με data driven προσέγγιση, παρέχονται τα κατάλληλα ευρήματα ώστε να υποστηρίζεται το optimization της παρουσίας των προϊόντων σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, σε 3 άξονες: display your products – inspire customers – convert sales.
Display your products
To visibility και η σωστή παρουσία κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό ράφι είναι το έναυσμα για κάθε online πώληση.
- Είναι όμως τα προϊόντα εμφανή με βάση την εκάστοτε αναζήτηση;
- Τοποθετούνται κάτω από τις λέξεις-κλειδιά με προτεραιότητα;
- Εντοπίζονται στη σωστή κατηγορία και υποκατηγορία;
- Έχουν το επιθυμητό μερίδιο στο ηλεκτρονικό ράφι και τη σωστή σειρά κατάταξης;
Inspire Customers
Στο διαδίκτυο, δεν υπάρχει προσωπικό πωλήσεων για να διασφαλίσει την παρουσία των προϊόντων βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών. Η αγοραστική επιλογή των online shoppers εξαρτάται από την κατάλληλη εμφάνιση των προϊόντων online.
- Έχουν τα προϊόντα το σωστό τίτλο, την κατάλληλη περιγραφή, τα σωστά χαρακτηριστικά και benefits και φυσικά την καλύτερη εικόνα ή βίντεο;
- Έχουν reviews και ratings; Ποιος είναι ο μέσος όρος τους και η κατάταξή τους;
Convert Sales
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπως και στο φυσικό, το stock και η ενημέρωση για όλες τις προσφορές στην αγορά αποτελούν βασικές προκλήσεις για τα brands. Η έγκαιρη πληροφόρηση και στα 2 αυτά μέτωπα βοηθάει τα προϊόντα να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
- Eίναι μήπως τα προϊόντα out of stock στα ηλεκτρονικά καταστήματα;
- Είναι διαθέσιμα για παραλαβή από το φυσικό κατάστημα;
- Είναι γνωστά όλα τα διαφορετικά κανάλια μέσω των οποίων γίνονται οι πωλήσεις των προϊόντων online;
- Υπάρχει ενημέρωση για online προσφορές, διακυμάνσεις τιμών και τάσεις για κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων και των ανταγωνιστικών;
Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία του online shopping, το Detail Online απαντάει σε όλα τα παραπάνω με συστηματοποιημένη παρακολούθηση των online πωλήσεων, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τις πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα.
Επιτυγχάνεται έτσι μια ολοκληρωμένη omnichannel επικοινωνία των brands, ενώ συγχρόνως παρέχεται μια ολοκληρωμένη λύση για την παρουσία των προϊόντων online, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη των online πωλήσεων συνολικά.