Η πιο συχνή φράση που ακούμε τελευταία τόσο για τα εστιατόρια, όσο και για όλους τους τομείς είναι ότι «Στο μέλλον τίποτε δεν θα είναι όπως πριν».
Η πιο συχνή φράση που ακούμε τελευταία τόσο για τα εστιατόρια, όσο και για όλους τους τομείς είναι ότι «Στο μέλλον τίποτε δεν θα είναι όπως πριν».
Η ελληνική εταιρία βοηθητικών γευστικών υλών και καρυκευμάτων PROVIL μελέτησε αναλυτικά τις εξελίξεις στον παγκόσμιο χώρο της εστίασης, ως εκ του αντικειμένου της, επιχειρώντας απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα.