«Ο "Μεγάλος Περίπατος" της Αθήνας εξελίσσεται σε "Μεγάλη Ταλαιπωρία" για τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες και τους κατοίκους, καθώς οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που ξεκίνησαν από την προηγούμενη βδομάδα και εντάθηκαν από χθες με τις παρεμβάσεις στην Πανεπιστημίου και την πλατεία Συντάγματος οδήγησαν σε πρωτοφανή κίνηση στο κέντρο» διαπιστώνει το ΚΚΕ. Σύμφωνα με την Κομματική Οργάνωση Αττικής, αυτή η κίνηση επηρεάζει κατοίκους και διερχόμενους, ενώ εξαπλώνεται και στις κεντρικές οδικές αρτηρίες στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, την Πειραιώς, τη Συγγρού, την Πατησίων, την Αχαρνών και αλλού, ακόμη και σε στενά.
«Ο "Μεγάλος Περίπατος" της Αθήνας εξελίσσεται σε "Μεγάλη Ταλαιπωρία" για τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες και τους κατοίκους, καθώς οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που ξεκίνησαν από την προηγούμενη βδομάδα και εντάθηκαν από χθες με τις παρεμβάσεις στην Πανεπιστημίου και την πλατεία Συντάγματος οδήγησαν σε πρωτοφανή κίνηση στο κέντρο» διαπιστώνει το ΚΚΕ. Σύμφωνα με την Κομματική Οργάνωση Αττικής, αυτή η κίνηση επηρεάζει κατοίκους και διερχόμενους, ενώ εξαπλώνεται και στις κεντρικές οδικές αρτηρίες στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, την Πειραιώς, τη Συγγρού, την Πατησίων, την Αχαρνών και αλλού, ακόμη και σε στενά.
«Επιβεβαιώνεται η τοποθέτηση του ΚΚΕ και της Λαϊκής Συσπείρωσης Αθήνας, ότι δεν έχει υπάρξει ολοκληρωμένο χωροταξικό σχέδιο, ούτε ολοκληρωμένη μελέτη, για τις παρεμβάσεις που πραγματικά χρειάζεται να γίνουν. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της βιασύνης της δημοτικής αρχής, που μαζί με τη στήριξη των συνδυασμών του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝΑΛ στο Δημοτικό Συμβούλιο, προχώρησαν εν μέσω πανδημίας κι ενώ έχει αρθεί ο δακτύλιος στην Αθήνα στο να διαμορφώσουν το περιβόητο "τουριστικό περιβάλλον", αγνοώντας τις ανάγκες κατοίκων, επαγγελματιών και εργαζομένων» υπογραμμίζει η ΚΟΑ Αττικής.
Θεωρεί «πρόκληση τη στιγμή που εμφανίζεται η δημοτική αρχή, ως προστάτης της υγείας των δημοτών, να προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο και ταυτόχρονα να μη λαμβάνει ούτε ένα στοιχειώδες μέτρο για το στοίβαγμα του κόσμου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παίζοντας το γνωστό παιχνίδι αρμοδιοτήτων με την κυβέρνηση και το υπουργείο.
Αν ήταν το κίνητρο η βελτίωση της ποιότητας ζωής των λαϊκών στρωμάτων της Αθήνας, θα έμπαινε σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας, με πύκνωση του δικτύου των δρομολογίων, με αύξηση του προσωπικού και των οχημάτων, ώστε να μπορούσε ευκολότερα να υποκατασταθεί η χρήση των ΙΧ από τη χρήση των ΜΜΜ» δηλώνει η Κομματική Οργάνωσης Αττικής του ΚΚΕ.