Τεχνολογία-Επιστήμη
Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2020 11:28

Έρευνα για το πώς συμπεριφέρονται τα δύο φύλα στις ηλεκτρονικές αγορές

Το νέο webinar της Plushost.gr εστιάζει στο πώς αγοράζουν οι άνδρες και οι γυναίκες σε μια εποχή που το Διαδίκτυο έχει την πρωτοκαθεδρία του shopping.

Το νέο webinar της Plushost.gr εστιάζει στο πώς αγοράζουν οι άνδρες και οι γυναίκες σε μια εποχή που το Διαδίκτυο έχει την πρωτοκαθεδρία του shopping.

To webinar θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16 Ιουνίου, με τίτλο «Οι Άνδρες αγοράζουν, οι Γυναίκες ψωνίζουν…» και θα εστιάσει στο χάσμα που φαίνεται να χωρίζει τους άνδρες και τις γυναίκες στο πεδίο των αγοραστικών προθέσεων και των καταναλωτικών συμπεριφορών.

Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν ο Θανάσης Καμέας, ο Founder/CEO της Plushost.gr, η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari, E-Satisfaction, coach & mentor και συγγραφέας και ο Φώτης Ρήγας, Commercial Director από την Plushost.gr. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά, δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατων ερευνών τόσο της Plushost όσο και της FocusBari που καταδεικνύουν ότι οι άνδρες και οι γυναίκες, επιδεικνύουν διαφοροποιημένη αγοραστική συμπεριφορά, καίτοι έχουν παρόμοιες καταναλωτικές ανάγκες. Αποφεύγοντας στερεότυπα και προσεγγίζοντας επιστημονικά ερευνητικά δεδομένα, ο CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας θα μοιραστεί την εμπειρία του για το χρόνο παραμονής ανδρών και γυναικών στα ηλεκτρονικά καταστήματα, τις διαδρομές και την πλοήγησή τους, τα προϊόντα που αναζητούν και τους τρόπους πληρωμής.

Η Ξένια Κούρτογλου θα αναλύσει τα συμπεράσματα έρευνας για τις καταναλωτικές συνήθειες μετά την πανδημία κάνοντας focus σε νέα ερευνητικά δεδομένα, όπως είναι -για παράδειγμα- το γεγονός ότι οι άνδρες αγοράζουν πιο στοχοπροσηλωμένα με σαφή προτίμηση στις κινητές συσκευές σε αντίθεση με τις γυναίκες που κυκλοφορούν περισσότερο χρόνο στα ηλεκτρονικά καταστήματα, συγκρίνοντας με μεγαλύτερη επιμονή τις τιμές και λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τη γνώμη του κοινού και των influencers από τα Social Media, έχοντας ως ισχυρό κίνητρο αγοράς την έκπτωση και τις Προσφορές.

Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας της εκδήλωσης αυτής είναι το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και οι: Socital, Kelkoogroup, FocusBari, Direction Business Network, e-businessworld, Boussias Communications, όπως και η ContactPigeon.