Την ένταξη μαθήματος τεχνητής νοημοσύνης στα σχολεία, πρότεινε από το βήμα της βουλής, ο βουλευτής της ΝΔ, Κων. Κυρανάκης, στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου.
Την ένταξη μαθήματος τεχνητής νοημοσύνης στα σχολεία, πρότεινε από το βήμα της βουλής, ο βουλευτής της ΝΔ, Κων. Κυρανάκης, στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου.
Στο πλαίσιο της πιλοτικής ένταξης των ψηφιακών δεξιοτήτων που προβλέπει το άρθρο 1 του νομοσχεδίου, ο Κ. Κυρανάκης εισηγήθηκε την καθιέρωση μαθήματος τεχνητής νοημοσύνης στα ελληνικά σχολεία, επισημαίνοντας ότι τα παιδιά που φοιτούν σήμερα στο δημοτικό, θα μπουν στην αγορά εργασίας την δεκαετία του 2030.
«Έχουμε καθήκον, τα παιδιά τα οποία φοιτούν σήμερα στο δημοτικό και το γυμνάσιο, ακόμη και στο νηπιαγωγείο, να τα προετοιμάσουμε για τα επαγγέλματα του μέλλοντος», ανάφερε. Σημείωσε μάλιστα, ότι «υπάρχει πλεόνασμα ταλέντου στην Ελλάδα: Το 2019 η ελληνική ομάδα διακρίθηκε στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που έγινε στην Ουγγαρία, καταγράφοντας την καλύτερη επίδοση μαζί με την Ρωσία. Τρία κορίτσια του 2ου Γυμνασίου Πάτρας βραβεύτηκαν για μια κατασκευή ρομπότ, η οποία με βοήθεια GPS και πάνελ ηλιακής ενέργειας μπορεί και κινείται αυτόνομα στην πόλη. Δύο παιδιά από την Λάρισα κατασκεύασαν ένα καινοτόμο αυτοκινούμενο ρομπότ σε ηλικία 11 ετών. Ταλέντο υπάρχει, λοιπόν, αρκεί να το αξιοποιήσουμε», τόνισε ο Κ.Κυρανάκης και πρόσθεσε: «Επειδή η Ελλάδα δεν έχει τα κεφάλαια να επενδύσει δισεκατομμύρια στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, θα πρέπει να επενδύσει στο ανθρώπινο κεφάλαιο».
Πηγή: ΑΜΠΕ