Δεν υπήρξε πραγματική διάθεση για διαβούλευση από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, διαπιστώνει η Εκτελεστική Γραμματεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΠΟΣΕΔΠ), μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», που συζητείται στη Βουλή.
Δεν υπήρξε πραγματική διάθεση για διαβούλευση από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, διαπιστώνει η Εκτελεστική Γραμματεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΠΟΣΕΔΠ), μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», που συζητείται στη Βουλή.
Σύμφωνα με την ΠΟΣΕΔΠ, στη δημόσια διαβούλευση και τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, στην πράξη δεν έγινε δεκτή καμία από τις ουσιώδεις παρατηρήσεις και προτάσεις της, που να αποτελούσε διαφοροποίηση από τα αρχικά προβλεπόμενα στο σχέδιο νόμου. Ειδικότερα, δεν ελήφθη υπόψη το αίτημα για το όριο των πρυτανικών θητειών, το αίτημα για περιορισμό των μετεγγραφών με παράλληλη ενίσχυση της φοιτητικής μέριμνας, ούτε το αίτημα για αναβολή της θεσμοθέτησης των προπτυχιακών ξενόγλωσσων προγραμμάτων σπουδών, που ιδρύονται και λειτουργούν με τρόπο που δεν έχει συζητηθεί ποτέ με την ακαδημαϊκή κοινότητα. Τέλος υπήρξαν νέες προσθήκες στο νομοσχέδιο, όπως το κοινό ψηφοδέλτιο προέδρου τμήματος με τον αναπληρωτή του, το οποίο η Εκτελεστική Γραμματεία της ΠΟΣΔΕΠ θεωρεί άσκοπο και προβληματικό.
Η ΠΟΣΔΕΠ ζητεί από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας συνάντηση για εφ’ όλης της ύλης συζήτηση πριν από τη δημοσιοποίηση του επικείμενου νομοσχεδίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.