Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, έχει ζητήσει από το υπουργείο Εσωτερικών να προσαρμοστεί το καθεστώς των γονέων, που έχουν παιδιά, τα οποία πήγαιναν σε ολοήμερο δημοτικό σχολείο ή νηπιαγωγεία. Καθώς έχει γίνει γνωστό ότι δεν θα λειτουργήσουν τα ολοήμερα από την 1η Ιουνίου, που ανοίγουν δημοτικά και νηπιαγωγεία, η κ. Κεραμέως όπως αποκάλυψε μιλώντας στον ΣΚΑΙ έχει ζητήσει να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης μειωμένου ωραρίου από τους γονείς, ώστε να μπορούν να παραλάβουν τα παιδιά τους από το σχολείο.
Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, έχει ζητήσει από το υπουργείο Εσωτερικών να προσαρμοστεί το καθεστώς των γονέων, που έχουν παιδιά, τα οποία πήγαιναν σε ολοήμερο δημοτικό σχολείο ή νηπιαγωγεία. Καθώς έχει γίνει γνωστό ότι δεν θα λειτουργήσουν τα ολοήμερα από την 1η Ιουνίου, που ανοίγουν δημοτικά και νηπιαγωγεία, η κ. Κεραμέως όπως αποκάλυψε μιλώντας στον ΣΚΑΙ έχει ζητήσει να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης μειωμένου ωραρίου από τους γονείς, ώστε να μπορούν να παραλάβουν τα παιδιά τους από το σχολείο.
Ερωτηθείσα πότε θα αρχίσει η νέα σχολική χρονιά, η κ. Κεραμέως επανέλαβε ότι στόχος είναι να ανοίξουν τα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου. Υπενθύμισε πάντως ότι όλες οι αποφάσεις εξαρτώνται από τα επιδημιολογικά δεδομένα και τις συστάσεις των ειδικών.
Επανέλαβε δε ότι η απόφαση των ειδικών για το άνοιγμα δημοτικών, νηπιαγωγείων, βρεφονηπιακών σταθμών και ειδικών σχολείων ήταν ομόφωνη. «Ακούμε τους ειδικούς, είχαμε ομόφωνη εισήγηση. Η πορεία της πανδημίας είναι καθοδική, και αυτό μας γεμίζει αισιοδοξία» είπε, προσθέτοντας ότι οι ειδικοί θεώρησαν ότι τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία είναι η ιδανική εποχή να ανοίξουν τα σχολεία.
Η κ. Κεραμέως σημείωσε πως δεν υπάρχει επιστροφή στην κανονικότητα χωρίς ανοικτά σχολεία. «Τα παιδιά του δημοτικού έχουν μείνει εκτός δομών ήδη 3 μήνες. Μελέτες έχουν δείξει ότι εκτός σχολείου υπάρχει μια σημαντική επίπτωση στην εξέλιξη των παιδιών...πνευματική εξέλιξη, κοινωνική, ψυχοσυναισθηματική εξέλιξη» εξήγησε, ενώ επεσήμανε ότι η εμπειρία από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια μέχρι στιγμής είναι άκρως ενθαρρυντική.