Τηλεδιασκέψεις με τα δ.σ. της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ είχε σήμερα η Φώφη Γεννηματά. Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής τόνισε ότι η Παιδεία είναι ζήτημα εθνικής προτεραιότητας και πως είναι ώρα, με διάλογο και ευρύτερη συναίνεση, «να συγκροτήσουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική», που ανταποκρίνεται στις μεγάλες προκλήσεις της ψηφιακής εποχή, με κέντρο την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλίζει ισότιμη δυνατότητα όλων των νέων για πρόσβαση στην ποιοτική γνώση.
Τηλεδιασκέψεις με τα δ.σ. της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ είχε σήμερα η Φώφη Γεννηματά. Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής τόνισε ότι η Παιδεία είναι ζήτημα εθνικής προτεραιότητας και πως είναι ώρα, με διάλογο και ευρύτερη συναίνεση, «να συγκροτήσουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική», που ανταποκρίνεται στις μεγάλες προκλήσεις της ψηφιακής εποχή, με κέντρο την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλίζει ισότιμη δυνατότητα όλων των νέων για πρόσβαση στην ποιοτική γνώση.
Σύμφωνα με την κ. Γεννηματά, η κυβέρνηση και ειδικά το υπουργείο Παιδείας περιορίζεται σε μπαλώματα, στους προηγούμενους καταστροφικούς νόμους του ΣΥΡΙΖΑ, τους οποίους στην ουσία διατηρεί.
«Δεν διαθέτει σχέδιο, όραμα, στρατηγική. Το σχέδιο νόμου που παρουσίασε εγκλωβίζεται στην απαράδεκτη λογική του "ράβε-ξήλωνε", εις βάρος της εκπαίδευσης και των παιδιών μας. Δεν αξιοποιεί ούτε στο ελάχιστο την ολοκληρωμένη δουλειά των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ για το Ψηφιακό Σχολείο και τις μεγαλύτερες μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επί της αρχής θα το καταψηφίσουμε» σημείωσε.
Για τις κάμερες στις σχολικές τάξεις, επανέλαβε πως το ΚΙΝΑΛ με σαφήνεια λέει «ναι» στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά «όχι» στην τάξη studio και υπενθύμισε ότι το Κίνημα Αλλαγής έχει ήδη παρουσιάσει τις εναλλακτικές θέσεις του για τη σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, στηρίζοντας και τις σχετικές πρωτοβουλίες -με αυτοοργάνωση- των ίδιων των εκπαιδευτικών όλο το προηγούμενο διάστημα.
Η κ. Γεννηματά αναφέρθηκε στην ανάγκη της έγκαιρης πρόσληψης μόνιμων εκπαιδευτικών εν όψει της νέας χρονιάς. Όπως είπε, δεν είναι πια δυνατόν να υπάρχουν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί άνω του 20% του συνόλου του διδακτικού προσωπικού.
Ζήτησε, επίσης, πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, για να καλυφθούν οι νέες σύγχρονες ανάγκες για την στήριξη των παιδιών, αλλά και την ουσιαστική οικονομική ενίσχυση των σχολικών επιτροπών από την κυβέρνηση, ώστε να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες εφαρμογής των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Επανέφερε, τέλος, την πρόταση για ρύθμιση του καθεστώτος εργασίας των σχολικών καθαριστριών, ώστε «να δοθεί ένα τέλος στην απαράδεκτη εκμετάλλευσή τους».