Στο εσωτερικό των κεντρικών γραφείων του Expedia Group στο Σιάτλ, ο Ethan Murrow φιλοτέχνησε μια 16 μέτρων ύψους νωπογραφία, στην οποία απεικονίζεται ένα εργοτάξιο πάνω σε ένα σχήμα από εκτεθειμένες σε κοινή θέα ρίζες και πλεγμένα κλαδιά.
Στο εσωτερικό των κεντρικών γραφείων του Expedia Group στο Σιάτλ, ο Ethan Murrow φιλοτέχνησε μια 16 μέτρων ύψους νωπογραφία, στην οποία απεικονίζεται ένα εργοτάξιο πάνω σε ένα σχήμα από εκτεθειμένες σε κοινή θέα ρίζες και πλεγμένα κλαδιά.
«Οικοδόμοι» ισορροπούν πάνω σε σκοινιά, μεταφέροντας δομικά υλικά. «Ο Κήπος» -αυτή είναι η επωνυμία της νωπογραφίας- είναι γεμάτος σκαλωσιές, μικρές αποθήκες με εργαλεία και σημαίες στην κορυφή. Αυτό το «δέντρο» είναι φόντο για την κατασκευαστική επέκταση του ανθρώπου, όπως καταδεικνύεται και από τη φιγούρα που στην πάνω αριστερή γωνία υψώνει ένα κλαδί στον αέρα.
Ο καλλιτέχνης -με έδρα τη Βοστώνη- εξήγησε, σε ανακοίνωσή του, ότι τα έργα του έχουν ρίζες στην ιστορία και κουλτούρα των ΗΠΑ. Προσπαθεί να υπονομεύσει την επίσημη αφήγηση, σύμφωνα με την οποία η έννοια της προόδου και η υπεροχή του ανθρώπου είναι κάτι φυσικό. «Καθώς ο κόσμος μας μπάζει νερά και τρίζει κινούμενος προς τα εμπρός, το τοπίο μπορεί να παίξει τον ρόλο του απόλυτου όρου για τις χαρές και τα κουσούρια των πράξεών μας.
Το τοπίο είναι ένα αισθητικό ιδανικό, μια επεξεργασμένη θέαση της πραγματικότητας, η οποία βολεύει τον δημιουργό -στην ουσία, μια μυθοπλασία. Για μένα, η λέξη έχει καταλήξει να ορίζει τη χρήση από εμάς εικόνων και ιστοριών για να πείσουμε τους εαυτούς μας για το ποιοι είμαστε, για το τι ξέρουμε ότι είναι αληθινό και για το τι επιθυμούμε να είναι γεγονός» υπογραμμίζει ο Murrow.