Έχει περάσει ένας περίπου χρόνος από την κυκλοφορία του κράνους εικονικής πραγματικότητας Oculus Quest και τα εμπορικά δεδομένα του συνιστούν πως είναι μία επιτυχία στην αγορά.
Έχει περάσει ένας περίπου χρόνος από την κυκλοφορία του κράνους εικονικής πραγματικότητας Oculus Quest και τα εμπορικά δεδομένα του συνιστούν πως είναι μία επιτυχία στην αγορά.
Η Oculus ανήκει στο Facebook, το οποίο μέχρι σήμερα επέλεγε να μη δημοσιοποιεί τα δεδομένα από τις πωλήσεις των προϊόντων εικονικής πραγματικότητας που διαθέτει στην παγκόσμια αγορά. Η κατάσταση με το Oculus Quest αλλάζει μιας και εδώ έχουμε να κάνουμε με μια εμπορική επιτυχία για την οποία αξίζει να γίνεται λόγος. Ταυτόχρονα, η είδηση αυτή έρχεται να δώσει απάντηση σε όσους θέλουν το Virtual Reality να υπολείπεται σε ρυθμούς ανάπτυξης, ειδικά όσον αφορά στο περιεχόμενο που πλαισιώνει τα δυνητικά περιβάλλοντα.
Τα στοιχεία δείχνουν, λοιπόν, ότι έχει καταναλωθεί περιεχόμενο συνολικής αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων στο Oculus Quest, το οποίο θα πρέπει να τονιστεί ότι λειτουργεί αυτόνομα, χωρίς την ανάγκη σύνδεσης με ένα smartphone ή έναν υπολογιστή, δεδομένο που για πολλούς αναλυτές αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα έναντι άλλων προτάσεων του ανταγωνισμού.
Το Facebook σημειώνει ότι 20 περίπου τίτλοι έχουν καταφέρει να βγάλουν έσοδα της τάξης του 1 εκατομμυρίου δολαρίων ο καθένας. Πάντως, σύμφωνα με τα όσα έχει δώσει στα προσφάτως ανακοινωθέντα οικονομικά του αποτελέσματα το Facebook, είναι ξεκάθαρο ότι το Quest έχει ξεπεράσει τις εμπορικές προσδοκίες των ίδιων των στελεχών του.
Ένα στοιχείο που φαίνεται να έπαιξε μεγάλο ρόλο στο ζήτημα της εμπορικής επιτυχίας του Oculus Quest είναι το γεγονός ότι η εταιρεία κατάφερε να πείσει τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν ελαφρύτερες εκδόσεις των τίτλων τους για το αυτόνομο κράνος, σε σχέση με τις εκδόσεις που απευθύνονται σε κράνη VR που συνδέονται με τον υπολογιστή για να λειτουργήσουν.
Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την Oculus να ετοιμάζεται να παρουσιάσει μία μικρότερη, ελαφρύτερη και υποδεέστερη σε τεχνικά χαρακτηριστικά έκδοση του κράνους εικονικής πραγματικότητας, η οποία όμως θα είναι και πιο προσιτή σε κόστος κτήσης. Υπάρχουν καθυστερήσεις στην παρουσίαση του τελικού προϊόντος, λόγω της πανδημίας, αλλά σύντομα αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το τελικό μοντέλο.