Σύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +93.6%) και το .store (αύξηση +129%).
Σύμφωνα με στοιχεία του Papaki φαίνεται πως οι ελληνικές επιχειρήσεις στρέφονται στη δημιουργία e-shop ως απάντηση στα μέτρα περιορισμού που έλαβε η χώρα.
Η εντυπωσιακή άνοδος σε κατοχυρώσεις domain για e-shop καταγράφει απόλυτα τον παλμό του εμπορίου στη χώρα μας, αλλά και τις αλλαγές που θα έρθουν στον κλάδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +93.6%) και το .store (αύξηση +129%). Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.
Πώς ένα e-shop θωρακίζει μία επιχείρηση;
Η πανδημία του Covid-19 δεν επηρέασε όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο. Αυτές που διέθεταν ή δημιούργησαν e-shop φαίνεται πως ευνοήθηκαν, λόγω της αυξημένης κίνησης στο e-commerce, μία καταναλωτική συνήθεια που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.
Επιπλέον, τα καταστήματα που διαθέτουν ένα εύχρηστο και λειτουργικό e-shop αυτομάτως αποκτούν μία σειρά πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού. Το κυριότερο είναι πως πλέον υπάρχουν δύο κανάλια πώλησης (φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα), που σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνητικά περισσότερους πελάτες.
Επομένως, η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού e-shop, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις του εμπορίου, ώστε να είναι θωρακισμένες για ενδεχόμενη επιστροφή σε lockdown αλλά και να δώσει ώθηση στην κάλυψη των ζημιών που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδουράκης, Head of Customer Service Quality του Papaki: «Υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και ενδιαφέρον στα κανάλια επικοινωνίας μας σχετικά με το πώς να ξεκινήσει κάποιος την online παρουσία του και ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και στο κομμάτι του e-learning, στο πώς στήνεται μια αντίστοιχη πλατφόρμα, τι χρειάζεται κλπ».
Πώς ξεκινάει κάποιος την online παρουσία του;
Μία επιχείρηση χωρίς online παρουσία είναι πιθανό να αντιμετωπίσει δυσκολίες στο να παραμείνει κερδοφόρα και ανταγωνιστική, σε αυτό το διαρκώς μεταβαλλόμενο πεδίο της αγοράς. Υπάρχουν πλέον εύχρηστα και προσιτά εργαλεία -όπως το Website Builder και το WooCommerce του Papaki- με τα οποία μπορεί κάποια μικρομεσαία επιχείρηση να μεταβεί στην ψηφιακή εποχή εύκολα. Όσον αφορά τα βήματα για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ή το ξεκίνημα της online παρουσίας, το Papaki έχει θέσει σε λειτουργία την υπηρεσία συμβουλευτικής υποστήριξης “Βγες Online” στο πλαίσιο της οποίας, μέσω τηλεφώνου και εντελώς δωρεάν, ειδικοί καθοδηγούν και απαντούν σε ερωτήσεις για την ψηφιακή μετάβαση μιας επιχείρησης.
Για να μάθετε περισσότερα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.papaki.com