Κοινωνία
Δευτέρα, 04 Μαΐου 2020 14:04

ΔΕΔΔΗΕ: Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας για την αποφυγή συνωστισμού πελατών στα γραφεία του

Για τα νέα δεδομένα που ισχύουν στην εξυπηρέτηση των πολιτών ενημερώνει ο ΔΕΔΔΗΕ, μετά και την αναβάθμιση των τηλεφωνικών υπηρεσιών του, στο πλαίσιο προσαρμογής του στις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώνονται από την πανδημία.

Για τα νέα δεδομένα που ισχύουν στην εξυπηρέτηση των πολιτών ενημερώνει ο ΔΕΔΔΗΕ, μετά και την αναβάθμιση των τηλεφωνικών υπηρεσιών του, στο πλαίσιο προσαρμογής του στις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώνονται από την πανδημία.

Συγκεκριμένα, κάνει γνωστό ότι: 

  • Oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500) ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας.
  • Για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ ΥΔΕ - Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ), μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της εταιρείας.
  • Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή σύμβασης σύνδεσης - ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η αναβάθμιση των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας στοχεύει στην αποφυγή συνωστισμού των πελατών στα γραφεία των σημείων εξυπηρέτησης, με γνώμονα την προστασία της Δημόσιας Υγείας.