Την ικανοποίησή τους για τη διαχείριση της κρίσης του κορωνοϊού από την κυβέρνηση εκφράζουν οι περισσότεροι ερωτηθέντες σε διαδικτυακή δημοσκόπηση της MRB για τον τηλεοπτικό σταθμό Star. Συγκεκριμένα, «σίγουρα θετικά ή μάλλον θετικά» αξιολογούν τους χειρισμούς και τη στάση της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη το 79,9%.
Την ικανοποίησή τους για τη διαχείριση της κρίσης του κορωνοϊού από την κυβέρνηση εκφράζουν οι περισσότεροι ερωτηθέντες σε διαδικτυακή δημοσκόπηση της MRB για τον τηλεοπτικό σταθμό Star.
Συγκεκριμένα, «σίγουρα θετικά ή μάλλον θετικά» αξιολογούν τους χειρισμούς και τη στάση της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη το 79,9%.
Σε ατομικό-υπουργικό επίπεδο, «σίγουρα θετικά ή μάλλον θετικά» αξιολογούν τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια το 71,7%, τον υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο το 67,7%, τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη το 67,5%, την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως το 62,4% και τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση το 58,1%.
Σε άλλη ερώτηση, σχετικά με τον καθηγητή Λοιμωξιολογίας Σωτήρη Τσιόδρα και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκο Χαρδαλιά, οι πολίτες που ρωτήθηκαν τους αξιολογούν «σίγουρα θετικά ή μάλλον θετικά» κατά 77% και 68,7%, αντίστοιχα.
Στο κεφάλαιο «δείκτης αισιοδοξίας-προσωπική οικονομική κατάσταση στη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών», το 32,1% «βλέπουν» ότι θα μείνει στάσιμη, το 24,3% εκτιμούν ότι θα χειροτερεύσει ελαφρά, ενώ πιο απαισιόδοξο είναι το 22,7%, που προβλέπει σημαντική χειροτέρευση.
Σε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, στο ερώτημα «πόσο υπεύθυνη θεωρείτε ότι είναι η στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο θέμα του κορωνοϊού;», το 45,2% θεωρεί ότι είναι από αρκετά υπεύθυνη (25,9%) έως πολύ (12,2%) και πάρα πολύ (7,1%) υπεύθυνη, την ώρα που το 35,7% υποστηρίζει πως είναι λίγο υπεύθυνη (18,3%) ή και καθόλου υπεύθυνη (17,4%).
Τι επιθυμούν να κάνουν μετά την κρίση του κορωνοϊού οι πολίτες; Στις απαντήσεις τους καταγράφεται ως πρώτη απάντηση το «να πάω κομμωτήριο» (35%) κι ακολουθούν «να πάω διακοπές στο εξωτερικό» (28%), «να αγοράσω είδη ένδυσης-υπόδησης» (20%) και «να κάνω περιποίηση ομορφιάς» (13%).
Έξι στους δέκα, τέλος, έχουν δει περισσότερες ειδήσεις στην τηλεόραση στο διάστημα του περιορισμού των μετακινήσεων, την ώρα που τρεις στους δέκα έχουν δει ειδήσεις όσο και πριν τον κορωνοϊό.