Για μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων αντίστοιχα με τις ανάγκες που κάθε φορά διαμορφώνονται έκανε λόγο σε παρέμβαση του ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας και εστίασε στην πρόταση του για πρωτόκολλα ασφαλούς εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα, όταν επιτραπούν οι ελεύσεις τουριστών.
Για μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων αντίστοιχα με τις ανάγκες που κάθε φορά διαμορφώνονται έκανε λόγο σε παρέμβαση του ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας.
Μιλώντας σε διαδικτυακή εκπομπή, με τίτλο «Βραδυνές Συναντήσεις με την Τεχνολογία», που ήταν αφιερωμένη χθες το βράδυ στον τουρισμό, ο υφυπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι η κυβέρνηση έχει απλώσει το πλέγμα προστασίας σε όλο το φάσμα της τουριστικής δράσης και το οικονομικό επιτελείο μελετάει και τις προτάσεις για τη μείωση των φορολογικών συντελεστών στον τουρισμό. Σύντομα θα υπάρξουν και ανακοινώσεις περί τούτου.
Ο κ. Κόνσολας επεσήμανε ότι το τουριστικό επιτελείο εργάζεται για την επόμενη ημέρα της πανδημίας στο τουριστικό πεδίο και εστίασε στην πρόταση του για πρωτόκολλα ασφαλούς εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα, όταν επιτραπούν οι ελεύσεις τουριστών. Μάλιστα αυτό είναι κάτι που η κυβέρνηση εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση, εξήγησε ο κ. Κόνσολας.
Ο υφυπουργός Τουρισμού προσδιόρισε ότι το 2021 θα είναι χρονιά επανεκκίνσης της τουριστικής οικονομίας, υπογραμμίζοντας ότι το υπουργείο εργάζεται προς την κατεύθυνση της επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος, υπό τις νέες συνθήκες.
Ο κ. Κόνσολας στάθηκε στην ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, αλλά και στην καθιέρωση της Ελλάδας σε διεθνές κέντρο τουριστικής εκπαίδευσης.
Στην παρέμβαση της η πρόεδρος του ΕΟΤ Αντζελα Γκερέκου εστίασε μεταξύ άλλων στην αποδοτική συνεργασία του οργανισμού με την Marketing Greece, και την επικοινωνιακή δράση «Greece From Home» αλλά και στην προσπάθεια του ψηφιακού μετασχηματισμού, που τρέχει ο οργανισμός. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η αναβάθμιση του δικτυακού τόπου του Visit Greece, όπως ανάφερε.
Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα υπογράμμισε ότι η καμπάνια «Greece From Home» σημειώνει πολύ μεγάλη απήχηση και ήδη η εταιρεία εργάζεται για τις επόμενες δράσεις που θα ακολουθήσουν.
Πηγή: ΑΜΠΕ