Τεχνολογία-Επιστήμη
Τρίτη, 07 Απριλίου 2020 12:42
Η πλατφόρμα επικοινωνίας Rakuten Viber αύξησε τη χωρητικότητα βασικών της λειτουργιών και πήρε μια σειρά από πρωτοβουλίες σχετικές με τη σύμπνοια και τη θετική ενέργεια απέναντι στην πανδημία του COVID-19.
Η πλατφόρμα επικοινωνίας Rakuten Viber αύξησε τη χωρητικότητα βασικών της λειτουργιών και πήρε μια σειρά από πρωτοβουλίες σχετικές με τη σύμπνοια και τη θετική ενέργεια απέναντι στην πανδημία του COVID-19.
Το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση της χρήσης της εφαρμογής παγκοσμίως. Τις πρόσφατες εβδομάδες, η χρήση αυξήθηκε σε όλες τις λειτουργίες της πλατφόρμας. Αυτήν την περίοδο, οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες αφορούν την επικοινωνία – συγκεκριμένα είναι οι ομαδικές συνομιλίες και κλήσεις. Οι ομαδικές συνομιλίες αυξήθηκαν κατά 134%, ενώ ο αριθμός ομαδικών κλήσεων στις οποίες συμμετείχε ο μέσος χρήστης Viber αυξήθηκε κατά 370% τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Η μέσος όρος χρήσης των Κοινοτήτων αυξήθηκε κατά 78%, μετά από ενέργειες όπως οι ειδήσεις από τη Washington Post και η βοήθεια στην μετάδοση πολύτιμης πληροφορίας στους χρήστες του Viber σχετικά με διαδικασίες ασφαλείας κατά την περίοδο της απομόνωσης.
Από το ξέσπασμα του COVID-19:
• Ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 18% το Μάρτιο.
• Ο αριθμός των νέων χρηστών που ανοίγουν λογαριασμό στην εφαρμογή καθημερινά, αυξήθηκε κατά 25%.
• Οι κλήσεις έχουν πλέον μεγαλύτερη διάρκεια -ο μέσος όρος διάρκειας κλήσης αυξήθηκε κατά 35%.
• Στάλθηκαν κατά 75% περισσότερα βίντεο.
«Σε αυτή την κρίσιμη εποχή, προσαρμοζόμαστε και ανταποκρινόμαστε ώστε να βοηθήσουμε φοιτητές και δασκάλους, συναδέλφους και συνεργάτες, φίλους και οικογένειες να βρίσκονται σε συνεχή επαφή ο ένας με τον άλλον. Οι χρήστες μας μπορούν να μας εμπιστεύονται και θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία τους, κρατώντας τους σε επαφή δωρεάν και με ασφάλεια» σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rakuten Viber, Djamel Agaoua.
Επίσης έγιναν και οι παρακάτω αλλαγές μέσα στην εφαρμογή:
1. O αριθμός των συμμετεχόντων σε ομαδικές, ηχητικές κλήσεις στο Viber, αυξήθηκε σε 20 από 5 άτομα ταυτόχρονα.
2. Για ενημέρωση του κόσμου για τη σημασία των οδηγιών υγείας για την συγκεκριμένη περίσταση, το Viber έστειλε ένα μήνυμα με συμβουλές ασφάλειας από τον ΠΟΥ σε εκατομμύρια ανθρώπους και σε 22 γλώσσες.
3. Για να βοηθήσει τον κόσμο να ξεχωρίσει τα πραγματικά δεδομένα για τον κορονοϊό από τις ψευδείς ειδήσεις, το Viber λανσάρει το επίσημο bot του ΠΟΥ και συνεργάζεται με τα U-Reports της Unicef για να προσφέρει ειδήσεις και πληροφορίες σχετικά με τον κορονοϊό σε πραγματικό χρόνο και σε πολλές γλώσσες.
4. Για να διαδώσει επίσημη πληροφόρηση για τον COVID-19, το Viber, σε συνεργασία με τις επίσημες αρχές, παρουσίασε επίσημες Κοινότητες σε 12 χώρες, όπου οι χρήστες μπορούν να διαβάζουν εξακριβωμένες πληροφορίες σχετικά με την πανδημία και τα μέτρα εναντίον της.
5. Η εφαρμογή παρουσίασε μια καινούργια καμπάνια με αυτοκόλλητα “stay home” για να διασκεδάσει τους χρήστες της αυτές τις δύσκολες εποχές.