Ξεκίνησε τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό παρατηρητήριο του ΤΕΕ για την καταγραφή προβλημάτων μηχανικών και τεχνικών εταιρειών από την κρίση του κορωνοϊού.
Ξεκίνησε τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό παρατηρητήριο του ΤΕΕ για την καταγραφή προβλημάτων μηχανικών και τεχνικών εταιρειών από την κρίση του κορωνοϊού.
Η Διοικούσα Επιτροπή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος αποφάσισε το ΤΕΕ να δημιουργήσει ηλεκτρονικό παρατηρητήριο καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης, όπου οι μηχανικοί μέλη του, αλλά και οι εγγεγραμμένοι τεχνολόγοι και τεχνικές εταιρείες, θα μπορούν να καταγράφουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τις προτάσεις τους σε ειδικά ζητήματα, ώστε το ΤΕΕ να έχει κατά τον δυνατόν «ζωντανή» καταγραφή και μετά από επεξεργασία να προωθεί προτάσεις προς τις αρμόδιες αρχές.
Σε δήλωσή του, ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Γιώργος Στασινός, σημειώνει πως το Επιμελητήριο είναι τις τελευταίες εβδομάδες σε διαρκή επικοινωνία με τους μηχανικούς για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. «Καταθέσαμε ήδη πολλές προτάσεις, εγκαίρως, για να αναλάβει η Πολιτεία πρωτοβουλίες επίλυσης δεκάδων προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί από την κρίση του κορωνοϊού. Ήδη η νομική υποστήριξη του ΤΕΕ έχει κατακλυστεί από ερωτήσεις μελών και δίνει όσες απαντήσεις μπορεί, με βάση τη νομοθεσία και τις αποφάσεις που λαμβάνονται από το κράτος. Η πολιτεία όμως πρέπει να τρέξει περισσότερο. Θα βοηθήσουμε μέσα από την ηλεκτρονική καταγραφή που ξεκινήσαμε. Τα προβλήματα που θα αναφέρουν οι μηχανικοί και οι τεχνικές εταιρείες, θα κωδικοποιούνται και θα μεταφέρονται στους αρμόδιους υπουργούς, γενικούς γραμματείς και υπηρεσίες του Δημοσίου, προκειμένου να επιλυθούν, αναλόγως της σοβαρότητας και των επιπτώσεων που έχουν. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να συνομιλήσουμε προσωπικά και με τα 110.000 μέλη του ΤΕΕ, οπότε η ηλεκτρονική αυτή καταγραφή διευκολύνει όλους για να φτάσει πιο γρήγορα το μήνυμα εκεί που πρέπει» αναφέρει.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο για εγγεγραμμένους στα μητρώα του ΤΕΕ από εδώ.
Ο ενδιαφερόμενος, αφού καταχωρήσει τα στοιχεία του, επιλέγει το πεδίο δραστηριότητάς του (Δημόσια Έργα, Ιδιωτικά Έργα, Άλλο), την κατηγορία του προβλήματος που αναφέρει, σχολιάζει ή προτείνει λύση (Ασφαλιστικές Εισφορές, Φορολογικές Υποχρεώσεις, Θέματα Ρευστότητας, Μετακινήσεις, Άλλο) και καταγράφει το μήνυμά του και μετά την καταχώρηση λαμβάνει online μήνυμα επιβεβαίωσης.
Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, σύμφωνα με τη σχετική δήλωση απορρήτου, διατηρούνται από το ΤΕΕ μόνο για την περίοδο της κρίσης και τυχόν διαβίβαση των προβλημάτων-αιτημάτων-προτάσεων σε κρατικούς φορείς θα γίνει χωρίς τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων.