Μεγάλη συνεχίζει να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής να λειτουργήσει το τετραψήφιο τηλεφωνικό κέντρο 1110, μέσω του οποίου οι πολίτες, εντελώς δωρεάν, μπορούν να παίρνουν πληροφορίες για ιατρικά θέματα αλλά και να επισημαίνουν ανάγκες που υπάρχουν, λόγω των συνεπειών της πανδημίας.
Μεγάλη συνεχίζει να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής να λειτουργήσει το τετραψήφιο τηλεφωνικό κέντρο 1110, μέσω του οποίου οι πολίτες, εντελώς δωρεάν, μπορούν να παίρνουν πληροφορίες για ιατρικά θέματα αλλά και να επισημαίνουν ανάγκες που υπάρχουν, λόγω των συνεπειών της πανδημίας.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στα κοινωνικά αιτήματα, οι κλήσεις πολιτών από Δήμους της Αττικής μέχρι και σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 1.000. Ειδικότερα καταγράφηκαν συνολικά 1.063 αιτήματα από 57 Δήμους της Αττικής.
Το 57% των πολιτών που κάλεσαν ήταν γυναίκες και το 43% άνδρες. Σε ότι αφορά τα ηλικιακά ποσοστά το 30% ήταν από 18-39 ετών,το 28% από 40-59 ετών, το 31% από 60-79, ενώ το 11% άνω των 80 ετών.
Τα αιτήματα που καταγράφηκαν ήταν σε ποσοστό 32% για Φάρμακα και Υγειονομικό Υλικό και 65% για Τρόφιμα και Γενικό υλικό.
Το μεγαλύτερο ποσοστό και συγκεκριμένα το 25% των πολιτών που κάλεσαν ήταν από τον Δήμο Αθηναίων και ακολουθούν 19% από τον Δήμο Φυλής , 8% από το Δήμο Ασπροπύργου, 4,7% από τον Δήμο Ιλίου 4,7%, 4.3% από τον Δήμο Αχαρνών ,2.4 % από τους Δήμους Πειραιώς και Καλλιθέας , 2% από τον Δήμο Μεγαρέων.
Να σημειωθεί ότι όλοι οι Δήμοι είναι ενήμεροι και έχουν αναθέσει τη παρακολούθηση των αιτημάτων που στέλνονται από το τηλεφωνικό κέντρο στην αρμόδια κοινωνική τους υπηρεσία.
Σε δηλώσεις του ο κ. Πατούλης επισήμανε σχετικά: «Με καινοτόμες δράσεις και παρεμβάσεις ενισχύουμε το δίχτυ κοινωνικής προστασίας κυρίως για τις ευπαθείς ομάδες πολιτών. Όλοι μαζί με ενότητα και αλληλεγγύη θα ξεπεράσουμε τη δοκιμασία και θα κερδίσουμε την εθνική μάχη».