Η Περιφέρεια Αττικής, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την καλύτερη εξυπηρέτηση και στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων που δοκιμάζονται στην πανδημία του κορωνοϊού, ενεργοποίησε, μέσω της παροχής των ψηφιακών υπηρεσιών της, τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό.
Η Περιφέρεια Αττικής, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την καλύτερη εξυπηρέτηση και στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων που δοκιμάζονται στην πανδημία του κορωνοϊού, ενεργοποίησε, μέσω της παροχής των ψηφιακών υπηρεσιών της, τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό.
«Ο Ψηφιακός Βοηθός παρέχει με αυτόματο και εύκολο τρόπο πληροφορίες για τον COVID-19 καθώς και για τις υπηρεσίες και τις δομές της περιφέρειας», υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης, συμπληρώνοντας: «Φέρνουμε την περιφέρεια στο κινητό των πολιτών και συγκεκριμένα ως μια επαφή στο facebook messenger. Χωρίς κάποια πρόσθετη εφαρμογή κινητού, ο χρήστης αποκτά με το κινητό του, πρόσβαση σε ένα πλήθος δεδομένων της περιφέρειας, ενώ οι πληροφορίες συνεχώς εμπλουτίζονται με δυναμικό τρόπο και ανάλογα με τα ερωτήματα με τη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης».
Πώς λειτουργεί ο Ψηφιακός Βοηθός atticabot
Ο Ψηφιακός Βοηθός της Περιφέρειας Αττικής (atticabot) παρέχει εύκολα και απλά πληροφορίες και ενημέρωση για την περιφέρεια και τις υπηρεσίες της, ενώ δίνει χρήσιμες πληροφορίες και ενημέρωση σχετικά με τον COVID-19.
Οι απαντήσεις δίνονται με αυτοματοποιημένο τρόπο και λειτουργεί προς το παρόν μέσα από το facebook, ενώ σύντομα θα μπορεί να λειτουργεί και από το website της Περιφέρειας Αττικής. Για να χρησιμοποιήσετε τον ψηφιακό βοηθό χρειάζεται να έχετε στο κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή σας το facebook messenger και αρκεί να πατήσετε στο link: https://www.messenger.com/t/atticabot.
Ο χρήστης έχει πρόσβαση στις σχετικές πληροφορίες επιλέγοντας μεταξύ των μενού, πχ Μέτρα Προστασίας, Φόρμα κοκ ή να γράψει πληκτρολογώντας το δικό του ερώτημα, πχ Νέα, και ο Ψηφιακός Βοηθός με τεχνητή νοημοσύνη θα προσπαθήσει να καταλάβει το ερώτημα και να απαντήσει σχετικά.
Τη στιγμή αυτή ο Ψηφιακός Βοηθός βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία (beta) και παρακαλούνται όσοι χρήστες αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, έχουν κάποια παρατήρηση ή πρόταση βελτίωσης να τη στείλουν μέσω της φόρμας http://botakis.com/atticabot-feedback.
Οι πληροφορίες που παρέχονται αντλούνται από τον δικτυακό τόπο της περιφέρειας και ενημερώνονται συνεχώς ανάλογα με τα ερωτήματα που γίνονται. Με τον τρόπο αυτό η γνώση του ψηφιακού βοηθού είναι δυναμική και εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες πληροφορίες και δεδομένα.
Σημειώνεται ότι δεν απαιτούνται προσωπικά στοιχεία και δεδομένα και ότι ο atticabot λειτουργεί για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά τους άλλους τρόπους επικοινωνίας σε περίπτωση επείγουσας κατάστασης.