Τεχνολογία-Επιστήμη
Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2020 16:04
Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η Huawei ανακοίνωσε νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της και στην ελληνική αγορά.
Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η Huawei ανακοίνωσε νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της και στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις υπηρεσίες Door To Door και VIP. Η υπηρεσία Door To Door αφορά την έγκαιρη, ασφαλή και αποτελεσματική φροντίδα των συσκευών μέσω κούριερ. Η εν λόγω υπηρεσία ήταν διαθέσιμη μόνο για τους κατόχους των premium Huawei συσκευών και πλέον αναβαθμίζεται και γίνεται διαθέσιμη για όλες τις συσκευές της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα και εντελώς δωρεάν. Η υπηρεσία αυτή αφορά στην πλειονότητα των μοντέλων που διανέμονται στην ελληνική αγορά.
Η υπηρεσία VIP είναι σχεδιασμένη ειδικά για όλους όσους θα αποκτήσουν τα νέα μοντέλα της σειράς P40 με προεγκατεστημένο το AppGallery της Huawei. Μια υπηρεσία ειδικά για όσους θέλουν άμεσα να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες των νέων Huawei smartphones τους, μεταφέροντας εύκολα και γρήγορα τα περιεχόμενα που χρειάζονται από το παλιό τους smartphone στη νέα τους συσκευή.
Αναλυτικά η υπηρεσία Door 2 Door
Σε περίπτωση βλάβης, συνιστάται η επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της Huawei. Εάν το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης δεν μπορεί να επιλυθεί τηλεφωνικά, τα στοιχεία του καταχωρούνται στο σύστημα -με πρότερη συγκατάθεση- και προγραμματίζεται παραλαβή της συσκευής από υπηρεσία courier.
Η συσκευή αποστέλλεται σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της Huawei προς επισκευή και στη συνέχεια επιστρέφεται στον πελάτη. Καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής του προϊόντος στο κέντρο επισκευών, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ενημερωτικό SMS για την πορεία της κατάστασης της συσκευής του.
Αναλυτικά η υπηρεσία VIP
Συμπληρώνοντας σε μια φόρμα τα στοιχεία του, κάθε νέος χρήστης P40 Lite, P40 Lite E, P40 και P40 Pro και εφόσον έχει εκ των προτέρων ενεργοποιήσει την VIP υπηρεσία, θα λάβει πλήρη υποστήριξη, όπως μεταφορά όλων των προσωπικών του δεδομένων, εγκατάσταση εφαρμογών, δημιουργία Huawei ID και επιπλέον αποθηκευτικό χώρο στο Cloud Storage για 12 μήνες.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Huawei VIP επισκεφθείτε την εφαρμογή “Υποστήριξη” στο Huawei smartphone σας, κάντε κλικ στο website της Huawei https://consumer.huawei.com/gr/support/campaigns/vip-service/ ή επισκεφθείτε το Huawei Forum όπου μπορείτε να βρείτε περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες https://fal.cn/HUAWEIForumGreece.
Παράλληλα, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Huawei θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα στο 2111 988 000 (εξαιρούνται εθνικές εορτές και αργίες), ή μέσω Live Chat ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο https://consumer.huawei.com/gr/support/campaigns/vip-service/.