Πολιτιστικά
Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020 01:05

Όσκαρ 2020: Η χαμηλότερη τηλεθέαση στην ιστορία των βραβείων

Η αναμετάδοση της 92ης τελετής απονομής των βραβείων Όσκαρ κατέγραψε τη χαμηλότερη τηλεθέαση στην ιστορία της, καθώς βρέθηκε σε ελεύθερη πτώση σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο, έχοντας συγκεντρώσει μόλις 23,6 εκατομμύρια τηλεθεατές στις ΗΠΑ, όπου μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό δίκτυο ABC.

Η αναμετάδοση της 92ης τελετής απονομής των βραβείων Όσκαρ κατέγραψε τη χαμηλότερη τηλεθέαση στην ιστορία της, καθώς βρέθηκε σε ελεύθερη πτώση σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο, έχοντας συγκεντρώσει μόλις 23,6 εκατομμύρια τηλεθεατές στις ΗΠΑ, όπου μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό δίκτυο ABC.

Το 2019, η βραδιά των Όσκαρ, των πλέον περίβλεπτων κινηματογραφικών βραβείων του Χόλυγουντ, είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον 29,6 εκατομμυρίων τηλεθεατών, έπειτα από ένα ιστορικό χαμηλό 26,5 εκατομμυρίων έναν χρόνο πριν.

Σε ό,τι αφορά τη φετινή τελετή, που διήρκησε πάνω από τρεισήμισι ώρες, πολλοί επικριτές της συμφωνούν στο ότι ήταν άνευρη και βαρετή κι ότι δεν θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη των κινηματογραφόφιλων.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αποφασίστηκε να μην υπάρχει ένας βασικός οικοδεσπότης, με την ελπίδα να επαναληφθεί η επιτυχία του 2019, ωστόσο η απόδοση των διάσημων πρωταγωνιστών που ανέβηκαν στη σκηνή για να πουν αστεία και να ανοίξουν τους φακέλους κρίθηκαν σε γενικές γραμμές απογοητευτικές.

«Πολλά από εκείνα που προτάθηκαν κατά τη διάρκεια των Όσκαρ 2020 απλά δεν λειτούργησαν» γράφει ο εξειδικευμένος ιστότοπος IndieWire.

Όσον αφορά τις μουσικές ερμηνείες, μεταξύ του Ράντι Νιούμαν και του Έλτον Τζον, «έμοιαζαν με όλες τις βραδιές των Όσκαρ που μπορέσαμε να δούμε τις τελευταίες δύο ή τρεις δεκαετίες» εκτιμά η Washington Post.

Η τηλεθέαση των Όσκαρ, που είχε υπερβεί ακόμα και τα 43 εκατομμύρια τηλεθεατές το 2014, δεν σταμάτησε την καθοδική πορεία της τα τελευταία χρόνια στις ΗΠΑ, σε αντίθεση με άλλες τελετές απονομής, όπως οι Χρυσές Σφαίρες και τα Γκράμι.

Επιπλέον, τα Όσκαρ βρέθηκαν φέτος στο επίκεντρο επικρίσεων, με πολλούς να καταγγέλλουν την έλλειψη εθνικής και πολιτιστικής ποικιλομορφίας στις υποψηφιότητες, όπως και την απουσία γυναικών στην κατηγορία των σκηνοθετών. Ορισμένοι είχαν μάλιστα καλέσει σε μποϊκοτάζ της τελετής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.