Ο αμερικανικός κολοσσός Google και η εφαρμογή γνωριμιών Tinder τελούν υπό διερεύνηση αναφορικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών τους, ανακοίνωσε σήμερα η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων (DPC) της Ιρλανδίας.
Ο αμερικανικός κολοσσός Google και η εφαρμογή γνωριμιών Tinder τελούν υπό διερεύνηση αναφορικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών τους, ανακοίνωσε σήμερα η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων (DPC) της Ιρλανδίας.
Ο αμερικανικός κολοσσός Google και η εφαρμογή γνωριμιών Tinder τελούν υπό διερεύνηση αναφορικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών τους, ανακοίνωσε σήμερα η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων (DPC) της Ιρλανδίας.
Σύμφωνα με την DPC, η έρευνα για την Google αφορά τη διαχείριση των δεδομένων γεωεντοπισμού των χρηστών, καθώς πολλές ευρωπαϊκές ενώσεις καταναλωτών διαμαρτυρήθηκαν για την έλλειψη διαφάνειας σε ό,τι αφορά τη χρήση αυτών των δεδομένων.
Κατόπιν αυτών των καταγγελιών, ξεκίνησε έρευνα για να καθοριστεί κατά πόσο η Google έχει το δικαίωμα να αναλύει τα δεδομένα γεωεντοπισμού και αν τηρεί τις υποχρεώσεις της στο θέμα της διαφάνειας.
Επειδή η ευρωπαϊκή έδρα της Google βρίσκεται στην Ιρλανδία, η ιρλανδική υπηρεσία είναι υπεύθυνη για την τήρηση του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων που τέθηκε σε εφαρμογή στην ΕΕ τον Μάιο του 2018. Ο Κανονισμός αυτός προβλέπει την επιβολή προστίμων στους παραβάτες που μπορεί να φτάσουν τα 20 εκατομμύρια ευρώ ή το 4% του παγκόσμιου κύκλου εργασιών τους.
Η Google ανέφερε ότι θα συνεργαστεί πλήρως με την DPC και διαβεβαίωσε ότι συνεργάζεται στενά με τις ρυθμιστικές αρχές και τις καταναλωτικές οργανώσεις στην Ευρώπη.
Η έρευνα σε βάρος της Tinder, που ανήκει στον κολοσσό Match Group, αφορά επίσης τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της. «Η διαφάνεια και η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών μας είναι υψίστης σημασίας για εμάς», σχολίασε ο όμιλος Match Group, εξηγώντας ότι «συνεργάζεται πλήρως» με τη ρυθμιστική αρχή της Ιρλανδίας.
Υπενθυμίζεται ότι σε βάρος της Google η DPC διεξάγει ήδη έρευνα από τον περασμένο Μάιο, σχετικά με την προστασία των δεδομένων στον τομέα των διαδικτυακών διαφημίσεων.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ, AFP