H σεξουαλική αγωγή θα περιλαμβάνεται στις νέες θεματικές, που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, ξεκαθαρίζει το υπουργείο Παιδείας και επισημαίνει ότι θα κληθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς να καταθέσουν τις προτάσεις τους για το εκπαιδευτικό υλικό.
H σεξουαλική αγωγή θα περιλαμβάνεται στις νέες θεματικές, που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, ξεκαθαρίζει το υπουργείο Παιδείας και επισημαίνει ότι θα κληθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς να καταθέσουν τις προτάσεις τους για το εκπαιδευτικό υλικό.
«Η εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία έχει ήδη δρομολογηθεί από το Υπουργείο, και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επεξεργάζεται ήδη σχετικές προτάσεις. Με αφορμή την παρουσίαση των προτεραιοτήτων μας, έχουμε προαναγγείλει ότι η σεξουαλική αγωγή θα περιλαμβάνεται στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στη διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών» αναφέρει η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα για τις προθέσεις του υπουργείου.
Μάλιστα, όπως επισημάινει, τις προσεχείς ημέρες το ΙΕΠ θα δημοσιεύσει ανοιχτή πρόσκληση υποβολής εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού για όλες τις επιμέρους νέες θεματικές, οι οποίες και θα οργανώνονται σε 4 βασικούς θεματικούς πυλώνες, προκειμένου να υλοποιηθεί η πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων από το ερχόμενο σχολικό έτος.
Στο πλαίσιο αυτό, θα κληθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που υλοποιούν ήδη πετυχημένα προγράμματα στα σχολεία τα οποία αφορούν στις θεματικές όπως εθελοντισμός, οδική ασφάλεια, πρόληψη από εξαρτήσεις, ρομποτική, σεξουαλική αγωγή – να καταθέσουν τις προτάσεις τους και σχετικό υλικό ανά θεματική.
«Είναι δέσμευσή μας να εκσυγχρονίσουμε το σχολείο, ώστε να εφοδιάσουμε τους μαθητές μας και με σύγχρονες δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να αξιοποιούν καλύτερα τη γνώση και να ανταποκρίνονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον» καταλήγει η κ. Κεραμέως.