Ο Ίθαν Χοκ θα σκηνοθετήσει και θα διασκευάσει για τον κινηματογράφο το πειραματικό θεατρικό έργο του Τενεσί Ουίλιαμς «Camino Real».
Ο Ίθαν Χοκ θα σκηνοθετήσει και θα διασκευάσει για τον κινηματογράφο το πειραματικό θεατρικό έργο του Τενεσί Ουίλιαμς «Camino Real».
Ο κινηματογραφικός παραγωγός Γιούρι Σίνγκερ, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Χοκ στην ταινία «Tesla», θα χρηματοδοτήσει το νέο του πρότζεκτ μέσω της εταιρείας Passage Pictures.
Πρόκειται για ένα έργο πάθους για τον ηθοποιό, σεναριογράφο και την παραγωγή -κάτι που προηγουμένως προσπάθησε να κάνει στην Κούβα, ενώ ο Φιντέλ Κάστρο ήταν ακόμα στην εξουσία.
Τώρα, όμως, τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας, με στόχο η παραγωγή να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα Χριστούγεννα, σύμφωνα με το Variety.
Ο Ίθαν Χοκ ελπίζει να πείσει τη Ζιλιέτ Μπινός για έναν από τους βασικούς ρόλους και προσπαθεί να καταλήξει στη σύνθεση του υπόλοιπου καστ. Ο ίδιος δεν θα πρωταγωνιστήσει στην ταινία.
«Έχω εμμονή με το θεατρικό κομμάτι εδώ και χρόνια» δήλωσε ο Χοκ στο Variety σε συνέντευξή του στο περιθώριο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Σάντανς. «Συνέχισε να επιστρέφει ξανά και ξανά στο μυαλό μου. Είναι κατά ένα μέρος ροκ όπερα και κατά ένα άλλο, θεατρικό όπως το “Περιμένοντας τον Γκοντό”. Αυτό που νομίζω ότι προσπαθούσε να κάνει ο Τενεσί, ο κινηματογράφος το καταφέρνει καλύτερα» τόνισε.
Ο Σίνγκερ δήλωσε ενθουσιασμένος που συνεχίζει την επαγγελματική συνεργασία με τον Χοκ. «Είναι μεγάλη χαρά να υποστηρίξουμε αυτό το είδος πάθους» είπε.
Το «Camino Real» αντιπροσώπευε μια ριζοσπαστική παρέκκλιση για τον Τενεσί Ουίλιαμς, ήταν περισσότερο σουρεαλιστικό και καινοτόμο από τις προηγούμενες προτάσεις του, μια συλλογή από κλασικά έργα του -«Λεωφορείον ο Πόθος», «Γυάλινος Κόσμος» και «Το Γλυκό Πουλί της Νιότης». Δεν αγαπήθηκε όταν πρωτοανέβηκε στο Μπρόντγουεϊ το 1953 και έκλεισε μετά από 60 παραστάσεις.
Ο Ίθαν Χοκ, ο οποίος είναι γιος ανιψιού του Τενεσί Ουίλιαμς, ενδιαφέρθηκε πρώτη φορά για το έργο, όταν εμφανίστηκε στον πρωταγωνιστικό ρόλο, τον Κίλροϊ, σε παραγωγή που απέσπασε καλές κριτικές το 1999 στο Φεστιβάλ Θεάτρου του Γουίλιαμσταουν.