Πράσινο φως στο σχέδιο σύμβασης με το οποίο ανατίθενται στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης 25 περιαστικές γραμμές του ΟΑΣΘ για περίοδο δύο χρόνων, άναψε στη σημερινή του συνεδρίαση το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Στη συνεδρίαση παρέστη το διοικητικό συμβούλιο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ο νομικός τους σύμβουλος, ενώ υπενθυμίζεται ότι ο ΟΑΣΘ έχει ήδη δηλώσει ότι συμφωνεί με τις προωθούμενες διαδικασίες και αλλαγές.
Πράσινο φως στο σχέδιο σύμβασης με το οποίο ανατίθενται στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης 25 περιαστικές γραμμές του ΟΑΣΘ για περίοδο δύο χρόνων, άναψε στη σημερινή του συνεδρίαση το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Στη συνεδρίαση παρέστη το διοικητικό συμβούλιο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ο νομικός τους σύμβουλος, ενώ υπενθυμίζεται ότι ο ΟΑΣΘ έχει ήδη δηλώσει ότι συμφωνεί με τις προωθούμενες διαδικασίες και αλλαγές.
«Μετά από διεξοδική συζήτηση και με τη σύμφωνη γνώμη όλων των εμπλεκομένων μερών, ενσωματώσαμε στο τελικό σχέδιο της σύμβασης κάποιες βελτιωτικές προσθήκες, με τις οποίες μεταξύ άλλων κατοχυρώνεται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πολιτών, όπως και ο ελεγκτικός μηχανισμός εκ μέρους του ΟΣΕΘ και διευθετούνται ζητήματα για την εγκατάσταση των εκδοτικών και ακυρωτικών εισιτηρίων εντός των λεωφορείων και άλλα τηλεματικής, που θα γίνουν με δαπάνες του ΟΑΣΘ», επισήμανε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.
Κατά τον ίδιο, την προσεχή Δευτέρα θα εγκρίνει και τυπικά το σχέδιο σύμβασης με τις βελτιωτικές του προσθήκες το διοικητικό συμβούλιο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και όπως εκτίμησε ο κ. Τόσκας την Τετάρτη 15/1 θα είναι έτοιμο το τελικό διαβιβαστικό έγγραφο για να αποσταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Διατύπωσε, επίσης, την εκτίμηση ότι η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου θα βγει το αργότερο σε ένα μήνα από την ημέρα κατάθεσης του σχεδίου σύμβασης. Διευκρίνισε, δε, ότι «η υπογραφή της σύμβασης που προτείνεται από τα συμβαλλόμενα μέρη, είναι επιβεβλημένη, λόγω επικείμενου κινδύνου κατάρρευσης της εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΘ».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Τόσκας, έκανε λόγο για «αγώνα δρόμου» στον οποίο έχει επιδοθεί τις τελευταίες εβδομάδες ο ΟΣΕΘ, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα συγκεντρώσαμε το υλικό, εξετάσαμε τη σύμβαση και τις βελτιωτικές προσθήκες και συντονίσαμε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη».
Ο ίδιος υπενθύμισε ότι τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα λαμβάνουν ετησίως έως 18 εκατ. ευρώ συν το ΦΠΑ για την εκτέλεση των δρομολογίων των 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ. Σημείωσε, ότι από τα 120 οχήματα που θα μπουν στη «μάχη εξυπηρέτησης των πολιτών», τα 75 είναι της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τα υπόλοιπα των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Σερρών και Κιλκίς, ενώ διευκρίνισε ότι τα 101 οχήματα θα βρίσκονται στους δρόμους καθημερινά και τα 19 θα είναι εφεδρικά.