Κοινωνία
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019 09:56

Χ. Θεοχάρης: Από Ιανουάριο και στοχευμένη η καμπάνια της Ελλάδας στο εξωτερικό

Με σκοπό τη στοχευμένη προσέγγιση των αγορών για τον ελληνικό τουρισμό, η επικοινωνιακή εκστρατεία της Ελλάδας στο εξωτερικό θα αρχίσει νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά και συγκεκριμένα από τον Ιανουάριο. Παράλληλα, στην τελική ευθεία βρίσκονται νομοθετικές παρεμβάσεις για τον καταδυτικό τουρισμό και τη βραχυχρόνια μίσθωση.

Με σκοπό τη στοχευμένη προσέγγιση των αγορών για τον ελληνικό τουρισμό, η επικοινωνιακή εκστρατεία της Ελλάδας στο εξωτερικό θα αρχίσει νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά και συγκεκριμένα από τον Ιανουάριο. Παράλληλα, στην τελική ευθεία βρίσκονται νομοθετικές παρεμβάσεις για τον καταδυτικό τουρισμό και τη βραχυχρόνια μίσθωση.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Τουρισμoύ Χάρης Θεοχάρης σε συνάντησή του με δημοσιογράφους, λόγω του χαμηλού προϋπολογισμού του ΕΟΤ, με τα κονδύλια να μην ξεπερνούν τα 16 εκατ. ευρώ για όλο το έτος, θα υπάρξει στρατηγική στόχευση σε κρίσιμες αγορές, όπως αυτή της Κίνας αλλά και άλλων εκτός Σένγκεν χωρών.

Για τις νομοθετικές παρεμβάσεις σημείωσε ότι το νομοσχέδιο του καταδυτικού τουρισμού, θα περιλαμβάνει και διάταξη για πισίνες, προκειμένου να απαντήσει στις σύγχρονες ανάγκες, μιας και θα αντικαταστήσει ένα πλαίσιο που συντάχθηκε τη δεκαετία του ‘70.

Στην τελική ευθεία είναι και η νομοθετική παρέμβαση του υπουργείου για τη βραχυχρόνια μίσθωση. Σε αυτή την παρέμβαση δεν θα υπάρχει ο χρονικός περιορισμός μίσθωσης, ενώ η προσπάθεια εστιάζεται στην αποφυγή της φοροδιαφυγής. Όπως είπε ο κ. Θεοχάρης οι όροι θα είναι τέτοιοι που θα αποτρέπουν τον οποιονδήποτε να λειτουργεί στη σκιά της φοροδιαφυγής, ενώ την ίδια στιγμή θα θεσπιστούν κανόνες που θα διασφαλίζουν την ποιότητα της φιλοξενίας.