Καθώς η δημοτικότητα της Black Friday αυξάνεται, οι online καταναλωτές είναι πιθανότερο να πέσουν θύματα κυβερνοεπιθέσεων, όπως παρατηρείται στη νέα έκθεση της Kaspersky. Οι επιθέσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου που απευθύνονται άμεσα σε αγοραστές αυξήθηκαν κατά 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Καθώς η δημοτικότητα της Black Friday αυξάνεται, οι online καταναλωτές είναι πιθανότερο να πέσουν θύματα κυβερνοεπιθέσεων, όπως παρατηρείται στη νέα έκθεση της Kaspersky. Οι επιθέσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου που απευθύνονται άμεσα σε αγοραστές αυξήθηκαν κατά 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η Black Friday αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια εκδήλωση για τους καταναλωτές, καθώς πλέον το 95% αυτών γνωρίζει την ύπαρξή της. Αλλά ενώ οι αγοραστές συνήθιζαν να πραγματοποιούν φυσικές αγορές στο κατάστημα κατά τη διάρκεια της Black Friday, και στη συνέχεια στο διαδίκτυο τη Cyber Monday– η οποία επίσης έκανε το ντεμπούτο της το 2005 – η παρακμή του φυσικού εμπορίου έχει αναγκάσει τους περισσότερους αγοραστές να στραφούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα στοιχεία από τη Black Friday, αποκάλυψαν ότι πέρυσι μόνο το 12% των αγοραστών έκαναν τις αγορές τους τη Black Friday αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα.
Η αύξηση των εφαρμογών που αφορούν τον λιανοπωλητή και η εκ των προτέρων πρόσβαση σε προσφορές από την άνεση των σπιτιών τους, ενθάρρυνε τους καταναλωτές να πραγματοποιούν περισσότερες online αγορές, με το 56% να προτιμά τις ηλεκτρονικές αγορές σε σύγκριση με τις αγορές εντός καταστήματος και το 55% να χρησιμοποιεί τα smartphones του για αγορές την περίοδο της Black Friday. Αυτή η αύξηση των διαδικτυακών αγορών σε συνδυασμό με την επιμήκυνση της εκπτωτικής περιόδου σημαίνει αυξημένο πεδίο για κυβερνοεπιθέσεις.
Μια νέα έκθεση της Kaspersky επεσήμανε τον αυξημένο κίνδυνο για τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς η πιθανότητα οικονομικών επιθέσεων phishing αυξάνεται κατά 24% σε σύγκριση με τη μέση ημερήσια τιμή κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους. Σύμφωνα με τους ειδικούς της Kaspersky, τους πρώτους εννιά μήνες του 2019, δεκαπέντε οικογένειες οικονομικών malware στόχευσαν τους ηλεκτρονικούς πελάτες δημοφιλών brands. Οι χάκερ στοχεύουν ηλεκτρονικές μάρκες για να κυνηγήσουν τα τραπεζικά στοιχεία χρηστών, όπως συνδέσεις, κωδικούς πρόσβασης, αριθμούς καρτών, αριθμούς τηλεφώνου και πολλά άλλα.
Προτού παρασυρθούν από τις ευκαιρίες της Black Friday, οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάσουν την ασφάλεια των συσκευών τους με το νέο διαδραστικό εργαλείο της Kaspersky. Η Kaspersky συνιστά επίσης τα ακόλουθα βήματα για να παραμείνετε ασφαλείς – ή να κρατήσετε τους πελάτες σας ασφαλείς – όταν πραγματοποιούνται online αγορές:
Tips για τους καταναλωτές:
Tips για τις επιχειρήσεις: