Πάνω από 160.000 μέλη έχει συγκεντρώσει το νέο του κοινωνικό δίκτυο, WT: Social, ανέφερε ο ιδρυτής της Wikipedia. Τζίμι Γουέιλς.Όπως αναφέρει το BBC, η νέα πλατφόρμα υποστηρίζει πως δεν θα πουλήσει ποτέ δεδομένα των χρηστών της και βασίζεται στη «γενναιοδωρία των μεμονωμένων δωρητών» αντί για διαφημίσεις.
Πάνω από 160.000 μέλη έχει συγκεντρώσει το νέο του κοινωνικό δίκτυο, WT: Social, ανέφερε ο ιδρυτής της Wikipedia. Τζίμι Γουέιλς.
Όπως αναφέρει το BBC, η νέα πλατφόρμα υποστηρίζει πως δεν θα πουλήσει ποτέ δεδομένα των χρηστών της και βασίζεται στη «γενναιοδωρία των μεμονωμένων δωρητών» αντί για διαφημίσεις.
Αυτοί που εγγράφονται μπαίνουν σε μια λίστα αναμονής και τους ζητείται να προσκαλέσουν και άλλους, ή πληρώνουν μια συνδρομή.
Το WT: Social παρουσιάζεται ως μια υπηρεσία που εστιάζει στην ειδησεογραφία, και τονίζει πως τα μέλη του θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν «παραπλανητικούς» τίτλους. Θα βλέπουν τις δημοσιεύσεις που κοινοποιούνται στο δίκτυό τους υπό τη μορφή timeline, με τις πιο πρόσφατες να εμφανίζονται πρώτες αντί να γίνεται επιλογή μέσω αλγορίθμων για να ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά τους.
Η συνδρομή είναι 12 ευρώ τον μήνα ή 90 ευρώ τον χρόνο στην Ευρώπη και 13 δολάρια τον μήνα ή 100 δολάρια τον χρόνο στις ΗΠΑ.
«Θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να κάνετε εσείς τις επιλογές σας σχετικά με το περιεχόμενο που σας προβάλλεται και να τροποποιείτε απευθείας παραπλανητικούς τίτλους, ή να υποδεικνύετε προβληματικές αναρτήσεις» αναφέρεται στο κείμενο υποδοχής στο WT: Social. «Θα δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου απομακρύνονται αυτοί που ενεργούν κακόβουλα, επειδή είναι σωστό, όχι επειδή ξαφνικά επηρεάζει τα έσοδά μας».
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στους Financial Times, ο Γουέιλς περιέγραψε το στηριζόμενο σε διαφημίσεις μοντέλο των κολοσσών της κοινωνικής δικτύωσης ως «προβληματικό», προσθέτοντας ότι «ο μεγάλος νικητής είναι το χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο».
Το WT: Social λειτουργεί χωριστά από τη Wikipedia. Σύμφωνα με ειδικούς του χώρου, εάν είναι να εξελιχθεί σε εναλλακτική πρόταση στο Facebook και τους άλλους μεγάλους «παίκτες» του χώρου, θα πρέπει να συγκεντρώσει πολλούς χρήστες γρήγορα. Επίσης, αρκετοί βλέπουν με αμφιβολία το συνδρομητικό μοντέλο, καθώς οι περισσότεροι χρήστες έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν τέτοιου είδους υπηρεσίες δωρεάν.