Η ταινία «Joker» του Τοντ Φίλιπς, σφραγίζει την επιτυχία της με ένα θεαματικό ρεκόρ καθώς κατάφερε να γίνει η κορυφαία σε εισπράξεις ταινία με δείκτη καταλληλόλητας R (απαγορεύεται για τους θεατές κάτω των 17 ετών που δεν συνοδεύονται), ξεπερνώντας το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε εισπράξεις.
Η ταινία «Joker» του Τοντ Φίλιπς, σφραγίζει την επιτυχία της με ένα θεαματικό ρεκόρ καθώς κατάφερε να γίνει η κορυφαία σε εισπράξεις ταινία με δείκτη καταλληλόλητας R (απαγορεύεται για τους θεατές κάτω των 17 ετών που δεν συνοδεύονται), ξεπερνώντας το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε εισπράξεις.
Το ποσό αυτό προέρχεται από τις εισπράξεις στο παγκόσμιο box office και το ρεκόρ έσπασε, όπως μεταδίδουν διεθνή ΜΜΕ, με την ολοκλήρωση των προβολών της Παρασκευής. Την είδηση επιβεβαίωσε και η Warner Bros.
Το «Joker» με πρωταγωνιστή τον Χοακίν Φοίνιξ, που είναι ήδη η πιο συζητημένη ταινία της χρονιάς, κατάφερε να καταρρίψει σειρά ρεκόρ καθώς έχει αποφέρει τεράστια κέρδη με κόστος παραγωγής σχεδόν 62 εκατ. δολάρια.
H πρώτη ταινία με τίτλο R που πετυχαίνει αυτό το ορόσημο, είναι, επίσης, πλέον η πιο κερδοφόρα ταινία βασισμένη σε κόμικ. Με το σημερινό ρεκόρ, επτά εβδομάδες μετά την πρεμιέρα της, η ταινία «Joker», ξεπέρασε το ρεκόρ που είχε έως τώρα η ταινία «Deadpool», η οποία έφτασε τα 783 εκατομμύρια δολάρια, το 2016.
Ένα τρυφερό αλλά και τρομακτικό πορτρέτο
Εξετάζοντας τον μύθο του «Joker» από ένα αμιγώς κοινωνικό πρίσμα, η νέα δημιουργία του Τοντ Φίλιπς προσφέρει ένα τρυφερό αλλά και τρομακτικό πορτρέτο, οδηγώντας τον Χοακίν Φίνιξ απευθείας στα Όσκαρ. Στην υπόθεση της ταινίας -η οποία απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο φετινό Φεστιβάλ Βενετίας- ο Άρθουρ δουλεύει ως κλόουν το πρωί και ως stand up κωμικός τα βράδια. Πολύ γρήγορα, συνειδητοποιεί ότι ο περίγελος είναι ο ίδιος και όχι αυτά που λέει ή κάνει.
Το ανεξέλεγκτο γέλιο του, που ξεσπά τις λάθος στιγμές, αποδεικνύει ότι αδυνατεί να συντονιστεί με το κοινό του. Κι όσο προσπαθεί να ελέγξει την κατάσταση, τόσο περισσότερο γελοιοποιείται και αφήνει τον εαυτό του εκτεθειμένο, ακόμα και σε περιστατικά βίας.
Καθώς κινείται σε έναν υπαρξιακό φαύλο κύκλο, μεταξύ πραγματικότητας και τρέλας, αρκεί μια λανθασμένη επιλογή του, για να προκαλέσει μια αλυσιδωτή αντίδραση κλιμακούμενων και, τελικά, ολέθριων γεγονότων.
Γιώργος Σ. Κουλουβάρης
[email protected]