Τα εισοδήματα των λεγόμενων influencers, των επιδραστικών δηλαδή χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχουν σημειώσει ραγδαία αύξηση τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Τα εισοδήματα των λεγόμενων influencers, των επιδραστικών δηλαδή χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχουν σημειώσει ραγδαία αύξηση τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Όπως διαπίστωσε η διαφημιστική εταιρεία Izea, η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 ευρώ το 2019.
Μάλιστα, όπως σημειώνει το Business Insider, οι μάρκες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, αν και ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.
«Η ψηφιακή διαφήμιση ισοδυναμεί με τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα, αλλά πάντα θα συνδυάζεται με την παραδοσιακή διαφήμιση», σημείωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος διαφήμισης μέσω social media της εταιρείας Socialbakers, Γιουβάλ Μπεν - Ιτζχάκ.
Στο «μικροσκόπιο» της συγκεκριμένης μελέτης μπήκε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα σχετικά ποσοστά από το 2014 έως το 2019.
Από micro-influencers (άτομα με λιγότερους από 100.000 ακολούθους) μέχρι διασημότητες, κοινή συνισταμένη είναι πως μπορεί κάποιος να κερδίσει σχετικά καλά χρήματα.
Κατά τους ερευνητές:
Πάντως, όσο περισσότεροι άνθρωποι σπεύδουν να γίνουν influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο η «βιομηχανία» αυτή μπαίνει στο «μικροσκόπιο» των ρυθμιστικών αρχών, οι οποίες εξετάζουν για παράδειγμα αν η διαφήμιση προωθεί κάποιο δυνητικά επικίνδυνο προϊόν για το κοινό.
Με πληροφορίες από BBC