Κοινωνία
Τετάρτη, 04 Σεπτεμβρίου 2019 15:56

Υπό κρατικό έλεγχο παραμένει ο ΟΑΣΘ

Κρατικός θα παραμείνει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, καθώς, όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, θα ήταν ανώριμο να αλλάξει στην παρούσα περίοδο το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Οργανισμού.

Από την έντυπη έκδοση

Κρατικός θα παραμείνει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, καθώς, όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, θα ήταν ανώριμο να αλλάξει στην παρούσα περίοδο το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Οργανισμού.

Μετά τη χθεσινή συνάντηση εργασίας με τη διοίκηση του Οργανισμού, στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι η ανάταξη του ΟΑΣΘ σχεδιάζεται με όρους διαχείρισης κρίσης, προσθέτοντας ότι ο πρωθυπουργός είναι αυτός που θα ανακοινώσει από το βήμα της 84ης ΔΕΘ το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης και τις προτάσεις της κυβέρνησης για την ανασυγκρότηση του ΟΑΣΘ και την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων του.

«Σε αυτήν τη φάση θα μείνει κρατικός. Όπως έχουμε εξηγήσει και ως αντιπολίτευση, εμείς δεν ερχόμαστε εδώ για να αποδομήσουμε και να διαλύσουμε. Οι Θεσσαλονικείς χρειάζονται αξιόπιστες συγκοινωνίες και δεν τους ενδιαφέρει εάν θα είναι κρατικές ή ιδιωτικές σε αυτήν τη φάση. Εκκρεμεί η εκκαθάριση στον ΟΑΣΘ, υπάρχουν ζητήματα στα διοικητικά δικαστήρια με πρώην μετόχους και πριν ξεκαθαρίσουν όλα αυτά θα ήταν ανώριμο εκ μέρους της ηγεσίας να πάρει μία απόφαση σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, όπως αυτό του ιδιοκτησιακού καθεστώτος» είπε ο υπουργός.

Ο κ. Καραμανλής χαρακτήρισε τραγική την κατάσταση στον Οργανισμό, σημειώνοντας ότι η εικόνα που παρουσιάζει είναι αυτή «της απόλυτης διάλυσης» και προσθέτοντας ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια τα έσοδα του ΟΑΣΘ μειώθηκαν στα 24 εκατ. ευρώ, από 50 εκατ. ευρώ προηγούμενα.

Αναφερόμενος στη νέα διοίκηση του Οργανισμού, υπογράμμισε πως εκτελεί σοβαρό έργο, έχοντας σε κυκλοφορία σήμερα το πρωί 273 αστικά λεωφορεία, από 213 όταν παρέλαβε, αλλά, όπως είπε, «δεν πανηγυρίζουμε, καθώς δεν είναι αρκετά 60-70 λεωφορεία περισσότερα στους δρόμους». Όπως ανέφερε, για τις ανάγκες του συγκοινωνιακού έργου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπογράμμισε ότι τα επόμενα χρόνια θα χρειαστούν επιπλέον 1.000 καινούργια λεωφορεία. Για ξεκάθαρη πολιτική βούληση της κυβέρνησης να στηρίξει τον ΟΑΣΘ, ώστε να επέλθει η ανάταξή του έκανε λόγο από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόρδας, ευχαριστώντας την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την επίσκεψή της στα γραφεία του ΟΑΣΘ.