Auto
Τρίτη, 03 Σεπτεμβρίου 2019 14:00

Audi e-tron: Δέκα χώρες non-stop σε 24 ώρες

Το Audi e-tron, όντως, εντυπωσιάζει με τις δυνατότητες του και στις μεγάλες αποστάσεις. Στις 20 Αυγούστου, εννέα δημοσιογράφοι τους διεθνή ειδικού Τύπου ξεκίνησαν μία δοκιμή μεγάλης απόστασης διανύοντας περισσότερα από 1.600 χλμ. μέσα σε 24 ώρες. Η εκκίνηση δόθηκε στη λίμνη Bled στη Σλοβενία ​​με κατάληξη στο Άμστερνταμ, στην Ολλανδία. Το ηλεκτρικό SUV με την εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία και τις φορτίσεις πολύ σύντομης διάρκειας αποδείχθηκε μια ολοκληρωμένη από κάθε άποψη πρόταση και σε συνδυασμό με τα απολαυστικά του δυναμικά χαρακτηριστικά και το άνετο εσωτερικό, πρόσφερε μία ασυναγώνιστη «ηλεκτροκίνητη» εμπειρία στους συμμετέχοντες!

Το Audi e-tron, όντως, εντυπωσιάζει με τις δυνατότητες του και στις μεγάλες αποστάσεις. Στις 20 Αυγούστου, εννέα δημοσιογράφοι τους διεθνή ειδικού Τύπου ξεκίνησαν μία δοκιμή μεγάλης απόστασης διανύοντας περισσότερα από 1.600 χλμ. μέσα σε 24 ώρες. Η εκκίνηση δόθηκε στη λίμνη Bled στη Σλοβενία ​​με κατάληξη στο Άμστερνταμ, στην Ολλανδία. Το ηλεκτρικό SUV με την εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία και τις φορτίσεις πολύ σύντομης διάρκειας αποδείχθηκε μια ολοκληρωμένη από κάθε άποψη πρόταση και σε συνδυασμό με τα απολαυστικά του δυναμικά χαρακτηριστικά και το άνετο εσωτερικό, πρόσφερε μία ασυναγώνιστη «ηλεκτροκίνητη» εμπειρία στους συμμετέχοντες!

Η λίμνη Bled βρίσκεται σε ένα ειδυλλιακό τοπίο στην άκρη του οροπεδίου Pokljuka στα βόρεια της Σλοβενίας. Από εκεί, τρία Audi e-tron 55 quattro με τρείς δημοσιογράφους ανά αυτοκίνητο, ξεκίνησαν με σκοπό να διασχίσουν 10 ευρωπαϊκές χώρες μέσα σε μόλις 24 ώρες!

Σε αυτή την άνω των 1.600 χιλιομέτρων διαδρομή, τα τρία Audi e-tron διέσχισαν την Αυστρία, την Ιταλία, το Λιχτενστάιν, την Ελβετία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Λουξεμβούργο, το Βέλγιο και έφτασαν στο Άμστερνταμ στην Ολλανδία. Σε διαφορετικής μορφολογίας δρόμους, το e-tron, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής της Audi, έδειξε πόσο άνετο, δυναμικό και απολαυστικό είναι στα μεγάλα ταξίδια.

"Το ηλεκτρικό μας SUV είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων, επειδή συνδυάζει ιδανικά υψηλά επίπεδα άνεσης, απόδοσης και επιδόσεων," εξηγεί ο Hans-Joachim Rothenpieler, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi στον τομέα της Τεχνολογικής Ανάπτυξης. "Στο 24ωρο ταξίδι από τη Σλοβενία στην Ολλανδία, επιδείξαμε ότι εξίσου σημαντική με τη μεγάλη αυτονομία είναι η πολύ ικανοποιητική, από άποψη χρόνου, ταχυφόρτιση στα 150 kW".

Χάρη στην ταχυφόρτιση συνεχούς ρεύματος σε σταθμούς υψηλής ισχύος, η μπαταρία ιόντων λιθίου του Audi e-tron φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας – σχεδόν όσο ένα διάλειμμα για καφέ - εξοικονομώντας χρόνο στις μεγάλες διαδρομές. Το βασικό στην υψηλής απόδοσης φόρτιση είναι η πολύπλοκη θερμική διαχείριση, η οποία παράλληλα εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σε συνδυασμό με σταθερά ιδανικές επιδόσεις, ακόμη και υπό υψηλό φορτίο. Στη διάρκεια της διαδρομής τα «πληρώματα» είχαν την ευκαιρία να επαναφορτίσουν σε επτά διαφορετικούς σταθμούς: στο Kärnten, στο Νότιο Τιρόλο, στο Vorarlberg, στο καντόνι της Ζυρίχης, στο Breisgau, στο Eifel και τέλος κοντά στην Λιέγη, σε όλες τις περιπτώσεις με ταχυφόρτιση.

Αυτή τη στιγμή ο κάτοχος του Audi e-tron μπορεί να φορτίσει σε περίπου 100.000 σημεία φόρτισης διάσπαρτα σε 19 χώρες της ΕΕ - με τον αριθμό τους να αυξάνεται συνεχώς.

Χάρη στα διαφορετική τοπογραφία της διαδρομής, το Audi e-tron 55 quattro είχε την ευκαιρία να επιδείξει και τα κορυφαία του δυναμικά χαρακτηριστικά. Στις ανηφορικές διαδρομές των Άλπεων πραγματοποίησε πλήρη χρήση της μέγιστης ισχύος των 300 kW και της ροπής του των 664 Nm. Στις κατηφόρες, η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας -έως 220 kW και 300 Nm- μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική. Η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς πρόσφερε τη βέλτιστη πρόσφυση και κορυφαίο κράτημα στις φουρκέτες στο Νότιο Τιρόλο, χάρη στη σχεδόν ακαριαία πλήρως μεταβλητή κατανομής της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων.

Στο Βέλγιο και την Ολλανδία, στις επίπεδες διαδρομές κατά μήκος του Ρήνου υπό σταθερές ταχύτητες η εξελιγμένη αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,27, συνέβαλε στη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Αλλά και στη διάρκεια όλη της διαδρομής το ηλεκτρικό SUV σημείωσε μία έξοχη απόδοση σε συνδυασμό με την εξαιρετική άνεση οδήγησης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου που είναι εφάμιλλο των συμβατικών μοντέλων πολυτελείας. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους, οι οποίοι πίσω είναι ιδιαίτερα αυξημένοι για τα πόδια χάρη στη διαμόρφωση του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Τα δερμάτινα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ο ιονιστής για την ποιότητα του αέρα και ο εσωτερικός φωτισμός καμπίνας μεταμορφώνουν στις νυχτερινές διαδρομές το εσωτερικό σε ένα άνετο και χαλαρό lounge, μετατρέποντας κάθε στιγμή σε μία μοναδική εμπειρία.