Οι κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος του Ισπανού Πλάθιντο Ντομίνγκο υπογραμμίζουν εκ νέου τις διατλαντικές αποκλίσεις όσον αφορά την υποδοχή που επιφυλάσσεται στις προσωπικότητες του πολιτισμού το όνομα των οποίων εμπλέκεται σε σκάνδαλα.
Οι κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος του Ισπανού Πλάθιντο Ντομίνγκο υπογραμμίζουν εκ νέου τις διατλαντικές αποκλίσεις όσον αφορά την υποδοχή που επιφυλάσσεται στις προσωπικότητες του πολιτισμού το όνομα των οποίων εμπλέκεται σε σκάνδαλα.
Ο 78χρονος διάσημος τενόρος έχει κατηγορηθεί από γυναίκες για σεξουαλική παρενόχληση που ισχυρίζονται ότι υπέστησαν πριν από χρόνια.
Την Κυριακή, στην πρώτη παράσταση που έδωσε μετά τη δημοσιοποίηση των κατηγοριών αυτών, ο Ντομίνγκο επευφημήθηκε στο Φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ.
Στις ΗΠΑ αντίθετα, η Ορχήστρα της Φιλαδέλφειας και η Όπερα του Σαν Φρανσίσκο ακύρωσαν τις παραστάσεις του μόλις οι κατηγορίες έγιναν γνωστές.
Στην Ευρώπη, οι εταιρείες προτίμησαν να περιμένουν, ορισμένες τού εξέφρασαν ακόμη και την υποστήριξή τους. Και ενώ Αμερικανοί καλλιτέχνες καταδίκασαν δημόσια τις πράξεις αυτές που φέρεται να έγιναν, ευρωπαίοι τραγουδιστές τον υποστήριξαν.
Η μετζο-σοπράνο Μαρία Χοσέ Σουάρεθ, που έδωσε επανειλημμένα παραστάσεις δίπλα στον Ντομίνγκο, είπε ότι έχει δει γυναίκες να τρέχουν από πίσω του. «Αυτό που είδα, είναι ένας καλός άνθρωπος, ένας άνδρας που αγαπά τις γυναίκες όπως ακριβώς εγώ αγαπώ τους άνδρες, και αυτό δεν είναι πρόβλημα», δήλωσε σε ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό.
Αυτή η απόκλιση στις αντιδράσεις ανοίγει εκ νέου την παλιά συζήτηση για τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία θα πρέπει ή όχι να συνεχίσει να τιμά το έργο προσώπων που κατηγορούνται για αξιόμεμπτες πράξεις.