Πολιτιστικά
Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2019 01:08

Διεθνές βραβείο σε φωτογραφία με πελεκάνο στην παγωμένη λίμνη Κερκίνη

Ο δαλματικός πελεκάνος προσπαθεί να ισορροπήσει πάνω στην ολισθηρή επιφάνεια της λίμνης Κερκίνης και ανοίγει τα φτερά του για να πετάξει. Ο φωτογραφικός φακός της Βρετανίδας Κάρολ Στιλ αιχμαλώτισε τη στιγμή, και η εκπληκτική φωτογραφία απέσπασε το πρώτο βραβείο στη μεγαλύτερη παγκοσμίως έκθεση παρατήρησης πουλιών και οικοτουρισμού «Birdfair» στη Μεγάλη Βρετανία.

Ο δαλματικός πελεκάνος προσπαθεί να ισορροπήσει πάνω στην ολισθηρή επιφάνεια της λίμνης Κερκίνης και ανοίγει τα φτερά του για να πετάξει. Ο φωτογραφικός φακός της Βρετανίδας Κάρολ Στιλ αιχμαλώτισε τη στιγμή, και η εκπληκτική φωτογραφία απέσπασε το πρώτο βραβείο στη μεγαλύτερη παγκοσμίως έκθεση παρατήρησης πουλιών και οικοτουρισμού «Birdfair» στη Μεγάλη Βρετανία.

Η έκθεση πραγματοποιήθηκε από τις 16 έως τις 18 Αυγούστου στην πόλη Oakham, με την ενεργό συμμετοχή και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας καθώς και του Φορέα Διαχείρισης της Λίμνης Κερκίνης. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα σημεία συνάντησης ορνιθοπαρατηρητών και φυσιολατρών παγκοσμίως, με συμμετοχές από όλο τον κόσμο, στελέχη Εθνικών Πάρκων, κυβερνητικών Οργανισμών, περιβαλλοντικών οργανώσεων, εξειδικευμένων ταξιδιωτικών γραφείων, εκδοτικών Οίκων, εταιρειών εξοπλισμού για τους παρατηρητές κ.ά.

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, Αλέξανδρος Θάνος, δήλωσε πως αποτελεί μεγάλη τιμή για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η κατάκτηση του συγκεκριμένου βραβείου, που αναδεικνύει και τη λίμνη Κερκίνη ως έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους προορισμούς για την παρατήρηση του δαλματικού πελεκάνου, αλλά και άλλων σπάνιων ειδών της ορνιθοπανίδας.

«Κάθε έτος, η επισκεψιμότητα στην περιοχή είναι αυξητική, συνεισφέροντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αφού οι παρατηρητές πουλιών και οι περιηγητές ταξιδεύουν όλο τον χρόνο. Η λίμνη Κερκίνη, το Δέλτα Αξιού και Αλιάκμονα και όλα τα υδάτινα οικοσυστήματα της Κεντρικής Μακεδονίας είναι προορισμοί με μοναδικά και αυθεντικά τουριστικά χαρακτηριστικά, αλλά δεν έχουν αναδειχθεί επαρκώς. Γι’ αυτό, έχουμε εντάξει στον νέο μας στρατηγικό σχεδιασμό συμμετοχές σε ειδικές, εναλλακτικές εκθέσεις, καθώς και παραγωγή νέων θεματικών προϊόντων -έντυπα, οπτικοακουστικό υλικό κ.τλ. για την προβολή τους», σημείωσε ο κ. Θάνος.

naftemporiki.gr