H αλήθεια είναι πως την αρχή την έκανε, στην κατηγορία των πολυτελών SUV, το Range Rover Evoque, που απέκτησε σχετικά πρόσφατα και «ανοιχτή» έκδοση, ωστόσο, απευθύνεται σε πολύ πιο ειδικούς αγοραστές, με τιμή βάσης πάνω από 72.000 ευρώ. Στο (σχετικά) ευρύτερο κοινό, η Volkswagen κατεβάζει τον πήχη σε πιο λογικά οικονομικά επίπεδα (θα ανακοινωθούν εν καιρώ οι τιμές), με λιγότερο …σνομπ ύφος, με μια πολύ ενδιαφέρουσα compact SUV πρόταση, που συνδυάζει πολλά σε ένα. Tο όνομα αυτού T-Roc Cabriolet.
H αλήθεια είναι πως την αρχή την έκανε, στην κατηγορία των πολυτελών SUV, το Range Rover Evoque, που απέκτησε σχετικά πρόσφατα και «ανοιχτή» έκδοση, ωστόσο, απευθύνεται σε πολύ πιο ειδικούς αγοραστές, με τιμή βάσης πάνω από 72.000 ευρώ. Στο (σχετικά) ευρύτερο κοινό, η Volkswagen κατεβάζει τον πήχη σε πιο λογικά οικονομικά επίπεδα (θα ανακοινωθούν εν καιρώ οι τιμές), με λιγότερο …σνομπ ύφος, με μια πολύ ενδιαφέρουσα compact SUV πρόταση, που συνδυάζει πολλά σε ένα. Tο όνομα αυτού T-Roc Cabriolet. H παγκόσμια πρεμιέρα θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στις 12 Σεπτεμβρίου, ενώ θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από την Άνοιξη του 2020. Τα υπερυψωμένα καθίσματα - πίσω περισσότερο - και οι πολλές επιλογές εξατομίκευσης συνδυαστικά με τον «ανοικτό» χαρακτήρα, υπόσχονται μοναδική αίσθηση ελευθερίας.
Ακολουθώντας την παράδοση τόσο του Beetle όσο και του Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, υψηλής ποιότητας μαλακή οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Αυτό, όπως μαθαίνουμε, είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό ενώ η οροφή ασφαλίζει και απασφαλίζει χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα. Στο εσωτερικό του δίθυρου μοντέλου οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους υψηλά επίπεδα ευελιξίας και γενναιόδωρους χώρους. Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών των 284 λίτρων που αποτελεί πρότυπο για την κατηγορία των compact SUV. Το βασισμένο στο πλαίσιο MQB προσθιοκίνητο μοντέλο θα διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες. Ο τρικύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων (ροπή 200 Nm) θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων (ροπή 250 Nm) θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.
Σύμφωνα με την εταιρία, οι επιβάτες στο T-Roc Cabriolet είναι από κάθε άποψη προστατευμένοι χάρη στην πτυσσόμενη προστασία ανατροπής, η οποία βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Στην περίπτωση υπέρβασης συγκεκριμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου, το σύστημα προστασίας ανατροπής του T-Roc Cabriolet αναπτύσσεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου προς τα πάνω και στο ύψος των πίσω προσκέφαλων. Επιπλέον, το T-Roc Cabriolet έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας με το ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις, όπως στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες. Το ξεχωριστό νέο μοντέλο θα παράγεται στο Osnabrück της Γερμανίας, ένα εργοστάσιο με μεγάλη παράδοση σε αυτόν τον τύπο μοντέλων, καθώς εκεί κατασκευάζονταν οι ανοιχτές εκδόσεις των Beetle και Golf.