Την εδραίωση του φαινομένου των emojis, τα οποία χρησιμοποιούν οι χρήστες του Διαδικτύου προκειμένου να εκφράσουν μέσω εικόνας τα συναισθήματά τους προς τον συνομιλητή τους σε μία γραπτή συζήτηση, μελέτησε έρευνα της Adobe.
Την εδραίωση του φαινομένου των emojis, τα οποία χρησιμοποιούν οι χρήστες του Διαδικτύου προκειμένου να εκφράσουν μέσω εικόνας τα συναισθήματά τους προς τον συνομιλητή τους σε μία γραπτή συζήτηση, μελέτησε έρευνα της Adobe.
Εκ των 1.000 ερωτηθέντων στην έρευνα, το 65% είπε ότι αισθάνονται πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω emojis αντί με τηλεφώνημα.
Αυτό το ποσοστό ανέρχεται στο 83% μεταξύ των όσων ανήκουν στη λεγόμενη Generation Z, τους νέους που έχουν γεννηθεί κοντά στην αλλαγή του21ου αιώνα και οι οποίοι – σύμφωνα με τη Nielsen Total Audience Report του 2017 – αποτελούν το μεγαλύτερο τμήμα του κοινού των media.
Σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα (93%) και για να εκφράσουν την κατανόηση τους στους συνομιλητές τους (91%).
Μεγάλο ποσοστό (81%) πιστεύει εξάλλου ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis είναι πιο συμπαθητικοί και πιο ευπρόσιτοι.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 64% των ερωτηθέντων δηλώνει πρόθυμο να κάνει αγορές χρησιμοποιώντας emojis, ενώ το 44% των χρηστών υποστήριξαν ότι είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά προϊόντων στη διαφήμιση των οποίων χρησιμοποιούνται emojis.
Όσο για τα τρία πιο αγαπημένα emojis των χρηστών είναι, κατά σειράν, το «πρόσωπο με δάκρυα χαράς», η κλασική «καρδούλα» και το «πρόσωπο που στέλνει ένα φιλάκι».
Ερωτηθέντες για τα πλεονεκτήματα των emojis, οι χρήστες ανέφεραν την ικανότητα να επικοινωνούν πέραν των γλωσσικών φραγμάτων (94%) και την ικανότητα να γνωστοποιούν αμέσως σκέψεις και ιδέες (90%).
Με πληροφορίες από ΑΜΠΕ