Τεχνολογία-Επιστήμη
Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019 11:30

H Google εξαγοράζει την τεχνολογία smartwatch της Fossil

Το ποσό των 40 εκατομμυρίων δολαρίων επένδυσε η Google στην εξαγορά της τεχνολογίας smartwatch της Fossil. 

Το ποσό των 40 εκατομμυρίων δολαρίων επένδυσε η Google στην εξαγορά της τεχνολογίας smartwatch της Fossil. 
 
H Fossil είχε αγοράσει την εταιρεία Misfit, η οποία είχε αναπτύξει τη δική της τεχνολογία για wearables. Η στρατηγική της Fossil ήταν να επενδύσει περαιτέρω στο πεδίο των smartwatches, αλλά οι πληροφορίες από την αγορά έδειχναν ότι το Fossil Group δεν θα μπορούσε να συνεχίσει μόνο του στην εν λόγω κατηγορία και κάπου εδώ έρχεται η Google, η οποία είχε τα κατάλληλα κεφάλαια να επενδύσει σε μία τέτοια εξαγορά. 
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Google δεν έχει αναπτύξει ένα δικό της μοντέλο έξυπνου ρολογιού, καθώς η εμπλοκή της στην κατηγορία smartwatch είναι μέχρι σήμερα μέσω του λειτουργικού συστήματος Android Wear, πάνω στο οποίο βασίζεται η λειτουργία των περισσότερων έξυπνων ρολογιών της αγοράς. 
 
Πολλοί αναλυτές εκτιμούν ότι η κίνηση αυτή από την πλευρά της Fossil δείχνει την πεποίθησή της ότι μπορεί να ασχοληθεί με τα υλικά του κάθε ρολογιού και όχι με το κομμάτι του λογισμικού και των ηλεκτρονικών μερών του κάθε smartwatch. Τα στοιχεία αυτά θα μπορεί -μετά την εν λόγω εξαγορά- να τα αναλάβει η Google. 
 
Από πολλούς αναλυτές εκτιμάται ότι η επένδυση της Google είναι μεγάλη, στοιχείο που μπορεί να ερμηνευθεί ως μία… ψήφος εμπιστοσύνης της Google στα smartwatches. Επιπρόσθετα, η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Fossil για τα smartwatches της θεωρείται πως είναι το απαραίτητο υπόβαθρο πάνω στο οποίο μπορεί να χτιστεί η κυριαρχία του mobile λειτουργικού συστήματος της Google για τα έξυπνα ρολόγια. 
 
Οι προβλέψεις της εταιρείας έρευνας αγοράς IDC μιλούν για άνοδο της τάξης του 11% μέχρι και το 2022 στην αγορά smartwatch, κάτι που η Google δεν μπορεί να αφήσει ανεκμετάλλευτο, επομένως η κίνηση εξαγοράς προς την Fossil μπορεί να εξηγηθεί και με αυτούς τους όρους. Σε αυτή την εξίσωση δεν θα πρέπει να παραβλέπει κανείς και τον παράγοντα των άλλων wearables και όχι μόνο των έξυπνων ρολογιών, που αναμένεται να κατέχουν σεβαστό μερίδιο της αγοράς.