Αποκαταστάθηκε στις 11:28 το πρωί της Παρασκευής η βλάβη στη Γραμμή Μεταφοράς Υψηλής Τάσης 150 kV Μουδανιών-Κασσανδρείας, στη Χαλκιδική, που προκλήθηκε από την προχθεσινή κακοκαιρία.
Αποκαταστάθηκε στις 11:28 το πρωί της Παρασκευής η βλάβη στη Γραμμή Μεταφοράς Υψηλής Τάσης 150 kV Μουδανιών-Κασσανδρείας, στη Χαλκιδική, που προκλήθηκε από την προχθεσινή κακοκαιρία.
Σύμφωνα με τον ΑΔΜΗΕ, η ηλεκτροδότηση στο Δίκτυο Υψηλής Τάσης στην περιοχή Κασσανδρείας έχει ομαλοποιηθεί και εντός των επόμενων ωρών αναμένεται η ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης και στο Δίκτυο Μέσης και Χαμηλής Τάσης του ΔΕΔΔΗΕ.
Ο Διαχειριστής σημειώνει ότι «χάρη στην ταχύτατη κινητοποίηση όλου του μηχανισμού του - στη Βόρεια Ελλάδα και όχι μόνο - αλλά και των συνεργατών του, στην τιτάνια προσπάθεια που κατέβαλαν οι τεχνικοί του τα δυο τελευταία 24ωρα, η βλάβη αποκαταστάθηκε νωρίτερα σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις, που έκαναν λόγο για τις πρώτες πρωϊνές ώρες του Σαββάτου. Καθοριστική συμβολή σε αυτό θωρεί πως είχαν επίσης οι υπεργολάβοι του, που συνέβαλαν με τις δικές τους δυνάμεις στην επιχείρηση της αποκατάστασης, αλλά κι ο συντονισμός που υπήρξε από την πρώτη στιγμή με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και δη τα υπουργεία Ενέργειας, Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη και τις τοπικές αρχές.
Παράλληλα, επισημαίνει πως από την πρώτη στιγμή που έλαβαν γνώση για την πτώση δύο ιστών υψηλής τάσης τη νύχτα της Τετάρτης, τα συνεργεία του έσπευσαν στο σημείο και ασφάλισαν τη Γραμμή Μεταφοράς, προκειμένου να μην υπάρξει οποιοσδήποτε κίνδυνος. Επιπλέον, με τις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης, που συνεχίστηκαν με εντατικούς ρυθμούς, καθ’ όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας και νύχτας, ο Διαχειριστής εξασφάλισε τα διαθέσιμα Ηλεκτροπαραγωγά Ζεύγη (γεννήτριες) για την ηλεκτροδότηση κρίσιμων υποδομών (νοσοκομεία, κέντρα υγείας, πυροσβεστική, αστυνομικά τμήματα κλπ), ενώ σε συννενόηση με τον ΔΕΔΔΗΕ κάλυψε ορισμένα φορτία μέσω των κυκλωμάτων Μέσης Τάσης από την περιοχή των Μουδανιών.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Μάνος Μανουσάκης, και η διοίκηση του ΑΔΜΗΕ ευχαριστούν το προσωπικό της εταιρείας και τους συνεργάτες, που «ήρθησαν στο ύψος των περιστάσεων και έκαναν τα πάντα για την αποκατάσταση της βλάβης - που δεν είχε προηγούμενο στα χρονικά του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας - το ταχύτερο δυνατό».
Ευχαριστούν επίσης τους κατοίκους της περιοχής της Κασσανδρείας για την υπομονή που επέδειξαν και εκφράζουν τα θερμότερα συλληπητήριά τους στις οικογένειες των επτά θυμάτων της φονικής κακοκαιρίας.
Με τη σειρά του, ο ΔΕΔΔΗΕ μιλά για «υπεράνθρωπες προσπάθειες» των συνεργείων του και των συνεργαζόμενων εργολάβων, που είχαν ως αποτέλεσμα να ξεκινήσει από τις πρώτες πρωινές ώρες η ηλεκτροδότηση στη χερσόνησο της Κασσάνδρας.
Ο ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε καταρχάς στην τροφοδοσία του Υποσταθμού Κασσανδρείας μέσω γραμμών Μέσης Τάσης και την ηλεκτροδότηση του βορειοανατολικού τμήματος της Χερσονήσου. Εν συνεχεία, με τη σταδιακή αποκατάσταση της βλάβης στους δύο ιστούς της γραμμής μεταφοράς του ΑΔΜΗΕ, ηλεκτροδοτήθηκε ο Υποσταθμός της Κασσανδρείας από το δίκτυο μεταφοράς και άρχισε η επανηλεκτροδότηση των υπόλοιπων περιοχών της Χερσονήσου, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το βράδυ.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Στέφανος Οκταποδάς, και όλη η διοίκηση ευχαριστούν θερμά τους εργαζόμενους για τον μαραθώνιο αγώνα που έδωσαν σε όλες τις πληγείσες περιοχές της Βορείου Ελλάδας, «ανταποκρινόμενοι άμεσα και αποκαθιστώντας εκατοντάδες βλάβες στο Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα». Ιδιαίτερα ευχαριστεί τους εργαζόμενους στον Νομό Χαλκιδικής για το «τιτάνιο έργο τους», καθώς επιθεώρησαν και κατάφεραν να αποκαταστήσουν εκτεταμένες ζημιές σε Δίκτυο Μέσης Τάσης 2.429 χλμ και σε Δίκτυο Χαμηλής Τάσης 2.152 χλμ, που τροφοδοτούν 162 πελάτες Μέσης Τάσης και 153.382 πελάτες Χαμηλής Τάσης.
«Οι συνάδελφοι σε ΔΕΔΔΗΕ και ΑΔΜΗΕ κέρδισαν και πάλι το στοίχημα» δηλώνει από την πλευρά της η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ. Τους συγχαίρει, καθώς «εργάστηκαν με ζήλο και αυταπάρνηση , ορισμένοι μάλιστα από αυτούς έχοντας διακόψει την άδειά τους ή το ρεπό τους».
Σύμφωνα με τη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, οι εργαζόμενοι στον Όμιλο ΔΕΗ και στον ΑΔΜΗΕ «γνωρίζουν ότι συμμετέχουν στη διανομή ενός βασικού αγαθού όπως η ηλεκτρική ενέργεια κι έχοντας πλήρη συνείδηση του ρόλου τους πήραν μέρος αποφασιστικά σε μια "μάχη με τον χρόνο" για 35 ώρες χωρίς σταματημό!».